skulle så ønske... Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Har en syk pjokk som har veldig liten matlyst. Har prøvd de triksene jeg kan, alt fra innbakte minipølser, piccolinis til supper. Hva er dine triks??
ruffen Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Gi masse drikke. Frukt på spyd. Tørket frukt, lansert som snop. Bruk pepperkakeformer og stikk ut figurer i brødskivene Men strengt tatt, vil han ikke ha, så vil han ikke ha. Det aller viktigste er å få i han nok drikke. Ikke alltid voksne heller har så god matlyst når vi er syke...
ruffen Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Oj, så nå at det var middagstips du spurte etter... Ja, ja.. :-)
skulle så ønske... Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2011 Han får godt med drikke og flytende, men har tatt av mye og prøver å finne kreative måter å introdusere ulik mat slik at det skal friste mer... ser ikke på det som noe krise at noen ikke har matlyst, men det skader ikke å prøve.. Derfor spør jeg etter deres tips;)
-Rime- Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Jeg maser ikke så mye med mat, men med drikke maser jeg. Jeg prøver meg mes pølserkuler, og pastaskruer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå