Trollmor m/ trolljente Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Noen som har en god oppskrift? (lei av posesaus!)
Træægtrønder`n :) Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes denne er god til stekt laks/ørret: http://dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Fisk-og-skalldyr/Fet-fisk/Laksefilet-med-baconostsaus
Træægtrønder`n :) Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes denne er god til stekt laks/ørret: http://dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Fisk-og-skalldyr/Fet-fisk/Laksefilet-med-baconostsaus
solita 06 Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Surr en halv løk og et hvitløksfedd i litt smør/olje, ha i en halv pose frossen spinat og ca 1/2 boks fløte. salt, pepper, og muskat, la surre i 5 min. Deilig til f.eks laks og fullkornspasta. Og sunt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå