Gå til innhold

Vi har bestemt oss for å ha kun 2 barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men av en eller annen merkelig grunn får jeg stadig vekk kommentarer på dette, at å neeeei, du får nok lyst på én til!

Pga svangerskapsrelatert sykdom med mye smerter så ofrer jeg meg en siste gang nå, kjenner jeg ikke greier dette en gang til. Men ser ut som mange ikke forstår.

Syns ikke det unormalt med 2 jeg da, og en skal tross alt følge dem opp også.

Hva syns dere? Hva har dere bestemt dere for?

Greit jeg kommer garantert til å bli babysyk igjen, men kan ikke få barn hver gang en blir babysyk heller, hehe. Da hadde vi hatt rene fotballag hele gjengen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt faktisk å snakket med mannen om dette senest i morges.

Etter 2 Ma'er føler jeg at dette sv.skapet har vært endel preget av uro, mareritt og angst. Noe sv.skapsplager er ikke det det aller værste(migrene og bekkenløsning) men, dersom dette går bra, er jeg fast bestemt på å ikke utsette meg selv for alt dette en gang til.

Jeg vil da være verdens stolteste 2 barnsmamma, og vil være superfornøyd med å bruke tida og energien min på å følge dem opp.

Skal aldri garantere noe, men føler meg veldig sikker på at det holder da:-)

Skrevet

Det er nettopp det, jeg syns selv det holder for oss med 2 barn, vi er utrolig heldige som faktisk har valget. Vi er veldig fornøyde! :)

Skrevet

Vi har også bestemt oss for at 2 er nok! Fikk en gutt i november 08 og er nå gravid i 11.uke. Håper alt går bra denne gangen også. Orker ikke utsette meg for denne kvalmen en gang til :s

Skrevet

Det holder med 2 stk for oss også! De skal følges opp med skole, idrett og andre aktiviteter som koster penger. Er også lei av at folk ikke respekterer at noen kun ønsker 2 stk. Lykke til med 2 barn;)

Skrevet

He, he det trodde jeg også en gang....altså bare 2 stk....og nå sitter jeg her med stor mage for 3. gang med bekkenløsning/låsning verre enn noen gang, 10 år etter siste barnet:-) Aldri, si aldri!!

Skrevet

Jeg sier definitivt aldri :) Vi har hele tiden sagt at vi ikke vil ha mere enn to barn, og dette svangerskapet tok nesten livet av meg (bokstavelig talt) så jeg skal holde ut mine tre siste uker og kommer definitivt aldri til og bli gravid igjen.

Jeg ville uansett ikke ha mer en to barn og nå er det fullstendig utelukket. vi har ikke nok rom i huset, jeg vil ikke kjøpe ny bil og vi skal ha tid og penger til og følge opp disse barna. Hvis jeg skulle bli gravid igjen ved et uhell så tar jeg rett og slett abort! Men det blir ikke noe problem for min mann setter seg på venteliste for og klippe strengen :)

Så her i huset blir det bare to, og det er vi kjempeførnøyd med :)

Skrevet

Jeg skal love deg jeg ikke skal planlegge flere barn, dette pga fysisk helse og ikke har vi verken økonomi til flere eller plass til flere i huset.

Hvis jeg likevel skulle ende opp med 3 så er det nok ikke planlagt i så tilfelle.

For oss er barna en velsignelse, og vi bestemte oss for 2 før nr 1 kom til verden. Her jeg vokste opp hadde de fleste 2 barn, er den nye "trenden" å ha 3-4 siden så få tror på meg når jeg sier det holder med 2?

Skrevet

Jeg tenker også at to barn er perfekt med tanke på oppfølging, reiser, skole, idrett og at foreldrene ikke bli utslitte

Skrevet

Det er klart at man kanskje blir baby syk igjen om noen år..

'Men det er jo ikke unormalt å bare ville ha 2 barn:)

Jeg var også fast bestemt på å kun ha to barn, men min livssituasjon endret seg, og jeg har fått ny samboer. Nå venter vi vårt første barn sammen, og jeg har 2 fra før:) Han har jo lyst på 2 barn selv også, men det er det ikke sikkert at jeg rett og slett orker, pga dette sv.skapet har vært veldig tøft! Og vet ikke om jeg klarer en runde til. Men tiden vil jo vise.... Jeg har ikke avskrevet det helt:)

Det tar mye tid, krefter, penger og alt det der desto flere barn man får.

Og 2 barn er vel det som er mest *normalt*

Er ikke alle som kan velge dette heller..

Noen får ikke barn, noen vil bare ha ett barn,

noen får kaskje først 2 barn, så skal de prøve på nr 3, og blir gravide med tvillinger..

Alle er vi forskjellige:)

Så vi må bare kose oss med de barna vi har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...