Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Nei nå gidder jeg ikke mer. Jeg har ingen interesse av å lese klageinnlegg fra ei som står bak gardinene sine og titter, og synest det er FOOORFEEEERDEEEELIIIIG at barna til naboen må i barnehagen. Eller å høre om ei som er så lei av at svigermor tror hun er mamman til babyen for hun kommer på besøk for å nyte sitt nye barnebarn, eller om man får mer penger til husleia fra nav om man har brukt alle pengene man har "tjent" på OS på å betale ned gammel gjeld. Jeg hadde aldri orket å være venner eller å høre på dette i virkeligheten, så nå har jeg gått i meg seg og innsett at jeg er ferdig her inne. Om jeg lurer på noe som er barnerelatert kommer jeg til å finne svar andre plasser, nå skal jeg nyte resten av barseltida uten å måtte inn her for å sjekke hva noen virkelig kan få seg til å mene hver bidige dag. Takk for meg!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Trist at du ikke klarer å velge ut dine innlegge, men, men...ha det!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Hehe! Er egenlig litt enig.. Men du har babyimagen småtroll 0-1 år. Det er beregnet på babyspørsmål. Hva hadde vært det ultimate anonymforum da?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Kos deg! Hilsen ei som tilbringer tid her inne i sine svangerskap, men som legger på røret så snart ungene er ute ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 vet du hva? Jeg er helt enig med deg! Jeg ønsker heller ikke å bruke mer av min tid til å lese innlegg fra folk som det virker er på en helt annen planet enn meg. De jeg kjenner i virkeligheten er støttende og snille folk og spekulerer ikke i å la barna sine få sår stump som en lærepenge og oppfører seg generelt normalt og fornuftig. Jeg hadde heller ikke ville hatt med slike folk å gjøre i virkeligheten, jeg ønsker å ha med folk som gir meg en positiv følelse og ikke irritasjon. Drar herfra jeg også
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Det er derfor vi har det "koselige" nettstedet babyverden.no. Mye hyggeligere sted å være med rom for uenigheter uten at noen sitter med verdenssannheter.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 vet du hva? Jeg er helt enig med deg! Jeg ønsker heller ikke å bruke mer av min tid til å lese innlegg fra folk som det virker er på en helt annen planet enn meg. De jeg kjenner i virkeligheten er støttende og snille folk og spekulerer ikke i å la barna sine få sår stump som en lærepenge og oppfører seg generelt normalt og fornuftig. Jeg hadde heller ikke ville hatt med slike folk å gjøre i virkeligheten, jeg ønsker å ha med folk som gir meg en positiv følelse og ikke irritasjon. Drar herfra jeg også
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Bye bye til dere. Håper dere finner et "kose-mose-forum" en eller annen plass i www;-) Ikke alle som tåler å høre andres motsatte mening av sin egen tydeligvis. Nei, da har dere rett. Anonymforumet er ikke for dere:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Helt enig ! Stikker jeg også. Den siste tok kaka. Hvilken normale mennesker følger med når naboen leverer/bringer barna i bhg. Tipper HI i det innlegget har presentasjonsangst i forhold til sin egen rolle som mor, det er ofte de som må rakke ned på andre for å ha det bedre med seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #12 Skrevet 15. mars 2011 Joda, å høre andres meninger er helt greit, er jo derfor man spør. Men når man får spydige og uhensiktsmessige svar på 99% av det man spør om, så er det lite vits å tilbringe tid her. Det finnes nok av nettsteder hvor man diskuterer ulike sider av samme sak opp og i mente, uten at noen lirer av seg usakligheter. DET er mye mer nyttig å bruke tid på.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #13 Skrevet 15. mars 2011 Ser deg i kveld, så skal jeg gi den en karamell!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #14 Skrevet 15. mars 2011 foreldreportalen er et nettsted med mer oppegående og seriøse mennesker. BIM er bare ren underholdning, kan ikke tenke meg at folk er så gale som det skrives om her. Håper iallefall det...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #15 Skrevet 15. mars 2011 småtroll 0-1 år og 1-2 år, er fine forum uten spydigheter! Skravlesiden også, på www.dinbaby.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå