Gå til innhold

Til dere single damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når forteller man at man har barn? ( når man treffer nye menn) Ei venninne fortalte at en venn av henne hadde sett et bilde av meg, syntes det var pent.. Men så ble han "skremt" når han fikk høre jeg hadde barn. Uff.. Er faktisk redd for å skremme menn/gutter bort om dere skjønner. Ihvertfall for tidlig.

Har aldri problemer med å sjekke opp menn på fks byen. Har fått høre jeg er pen og lett å snakke med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier med en gang at jeg har et barn. Like greit å si det først som sist og er han ikke interessert i barn, eller lar seg skremme, så slipper vi at det går for langt før man finner ut av det.

Skrevet

Helt enig. Jeg også hatt "draget" på menn i alle år. Når jeg har fortalt dem om den flotte datteren jeg har, så har det slett ikke vært negativt. Som regel synes mennene her at det err spennende å høre om :)

MEN..jeg hadde bare et barn... tror det hadde vært litt annerledes om jeg hadde hatt 2 eller flere. Da er det vel helst menn med barn selv som blir videre interessert.

Jeg er ikke singel nå da forresten... Fant meg en fantastisk mann, som ikke hadde barn selv og som elsker dattera mi :)

Lykke til på jakten!

Skrevet

0900, har også bare ett barn :) Men forteller dere om det med engang dere kommer i kontakt med andre eller? Fint å høre om solskinnshistorier ;)

Skrevet

forteller detførste møte jeg. likr å" spile" med åpne kort. men i helgen dreeit jeg meg ut. var s full og klarte å glemme å fortelle fyren om barnet mitt.. nå maser han hele tiden om å møtes til alle døgnets tider, og føler mg litt dum for å liksom ha "skjult" det, så har ikke svart på tlf :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...