Gå til innhold

kreditt kort spørsmål :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

om man som første gang vil anskaffe seg kreditt kort, hva kort søker man på da?

hva har minst rente og best bruker vilkår?

har sett litt på trumf sitt, noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt forslag er å drite i å ha det..

Ser flere som "plutselig" har kredittkortgjeld, og bruker kortet uten kontroll..

Jeg har selv klart det..

Så betal regninger, se hva du har igjen og om du ikke har råd til en ting den mnd så får du vente til neste mnd :)

Skrevet

signerer 07:55.

Det er bare å drite i det..

Skrevet

Trumf sitt er egentlig ganske kjekt, vi har det siden vi stort sett handler all maten på kiwi og spar pga beliggenhet.

Det er veldig greit og oversiktlig å få samlet opp alle matutgifter på en regning, og det blir litt trumf poeng etterhvert. Men man skal ikke bruke det som ekstrabuffer i tilfelle vaskemaskinen og oppvaskmaskinen ryker samtidig, det bør man heller ha spart opp en buffer til.

OG...

Husk at det kun er de som ikke trenger kredittkort som bør ha det.

Husk at det krever selvdisiplin og økonomisk oversikt.

Ikke skaff deg det hvis du liker å gjøre impulskjøp, istedenfor å planlegge kjøp og spare til større ting.

Skrevet

takk for etsaklig svar :-)

vi impulshandlerskjelden,og har diskutert lengebåde for og imot.har til sist endt med at vi vil prøve.

handler mye på sparog eurospar, nettop pga beligenheten, og ble derfor inntresert i trumf sitt kort.

lurer litt på hvor lett eller vanskelig det var å få det innvilliget, har du/derenoen gang betalten regning med det?

understreker at fårvikortet såblir det brukt meget bevist, men ikke alt de forklarer like braselv på siden sin så da fåretrekker jeg spørre annonymt her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...