Gå til innhold

Nytt treff for damene på Nedre Romerike.


lille H

Anbefalte innlegg

Torsdag 14. April 2011 kl. 18:00 på Egon på Lillestrøm, Akershus

Jeg setter nå opp et nytt treff for Nedre Romerike. datoen er flytt bar om det er flere som kan en annen dag. Jeg setter og opp fa kl 18:00 så får dere komme når det passer for dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet har jeg seinvakt, men mulig jeg skal flytte litt rundt på det så jeg kommer om jeg ikke må jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utrolig koselig sist! vil veldig gjerne være med, men kan det passe bedre onsdag 13. april??? :D :D jeg jobber kveld hver torsdag :( litt usikker på om jeg får byttet den bort, da det er bare jeg som går i ekstra vakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med:-) Veldig hyggelig sist. Dato spiller ingen rolle for meg så jeg er flyttbar dersom andre dager passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Men hadde det ikke gått an å tatt det et sted som er bedre egnet for så store grupper? Hadde vært litt mer sosialt om man fikk snakket med flere enn de nærmeste 3-4. ...og ikke minst hadde det vært utrolig praktisk å få bestille ved bordet og slippe å klatre over hverandre hver gang man vil ha noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hyggelig ut, jeg skal prøve å få vært med på mitt første BIM treff, 5 uker før termin! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for sist ja!

Jeg kan ikke på torsdagen, men flyttes det til onsdag 13.april er jeg med!

Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mange som er fleksible og det er flere som kan 13 april. kan vi ikke bare endre datoen til onsdag 13 april i stede???? :) :) :) for da kan jeg også bli med, var så koselig sist!!

 

Ja hadde kanskje vært greit og hatt ett annet sted, så man kan snakke med flere, men litt usikker på hvor det kan være?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da flytt treffe til onsdag den 13.04.

Er og åpen for å flytte til ett anet sted men er ikke sikker på hvor det skal vare.

Jeg er ikke så kjent med spisesteder på Lillestrøm, så her må dere komme med forslag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg tilhører Oslo i dag, men flytter til Nannestad 1. mai. Kunne tenkt meg å bli kjent med noen på Romerike som jeg kanskje kunne holde kontakt med senere også.

Men jeg aner ikke om Nannestad tilhører Øvre eller Nedre Romerike???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem med Nannestad ;) du er hjertelig velkommen! det er noen andre fra jessheim, Gjerderum som kommer på treffet så Nannestad er jo ikke lange biten unna der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er kommet de helt store forslagene på hvor vi skal dra å spise.

Så ser det ut til at det blir egon denne gangen og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg må bare beklage.

Jeg kan ikke komme likevel.

Vi må Ekstra ordinær Generalforsamling den dagen og ettersom jeg er styreleder, så må jeg nesten være der.....

Jeg gleder meg velidg til neste gang allerede.

Burde rekke en gang med innen fødsel.

 

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...