Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Jeg tipper Claudia! Kjempepen og veldig modellaktig..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Claudia Hun er ikke pen, men "model pen", ser ut som en kleshenger og er pen i den verdenen. Hun Eirin var pen, men ikke model pen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Claudia, hun mørke eller Roberta. Suste liker jeg. Tror homsene og vil like henne. Ikke så mange hotte igjen. Men talentfulle og moddel-pene.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Claudia kunne vi hatt mellom oss i dobbeltsenga i et år og mannen min hadde ikke fått stå på et år. Men dyktig modell!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Har fulgt med på den amerikanske versjonen i flere år, så synes de norske modellene ser ut som små grå mus i forhold. Små forhold her hjemme. Men skulle jeg plukke så kanskje hun høye med det røde lange håret.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Sterkt ueniG. Norge har mye vakrere jenter enn hele Usa til samman. Hun som ble nummer to i Usa nå brukte sikkert størrelse 38/40. De er feite, kjipe og kvisete. Norge har de vakreste kvinnene i verden. Men så er det mange som ikke melder seg på heller da.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Hvis du seriøst mener at norske kvinner er vakrere enn de amerikanske, og da spesielt i top model sammheng så trenger du BRILLER 14.03 ! hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Enig i at de norske er penere, for de har ofte litt mer "edge" enn de amerikanske synes jeg! Litt mer Vogue-style..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 Amerika har vel de styggeste kvinnene i verden. Jeg synes også de norske er penere. USA har enten ok svarte eller hvite torskekjefter.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #12 Skrevet 14. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor noen bare MÅ skrive noe stygt om folk? (Jmf hun som fabler om å ha Claudia i midten av senga). Claudia fortalte i første episode at hun ble ertet i barndommen fordi hun var stygg, og selv om hun nå er en vakker jente, sitter slik i sjela for alltid. Hva om hun kommer over denne stygge karakteristikken om seg selv?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Vel, nå skriver samme person at hun sikkert vinner. Poenget er at det er stor forskjell på å være modellpen og hot. Claudia er vakker.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #15 Skrevet 14. mars 2011 Nå handler ikke det å være modell om å være pen. jeg syntes ikke det er spennende denne gangen, selvfølgeligi vinner Claudia, hun er veldig talentfull og har utseende, gangen og høyden med seg. Syntes det er mer spennende å følge med på når charlotte ryker ut, kan vel ikke bli så lenge til? Hun tror nå at hun er så flink, men det er hun virkelig ikke. Hun kan ikke gå heller, det var nå bra at Storm var ærlig med henne i dagens episode da hun skulle gå, det var jo flaut å se på!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #16 Skrevet 15. mars 2011 Bare jeg som ser at Charlotte er KLIN LIK Krana i Elias? Ble så lattermild da jeg oppdaget det :-D
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #17 Skrevet 15. mars 2011 he, he.. Ja, kanskje det? Her er et bilde av den: http://www.kidsa.no/Elias-Krana-i-Lunvik Hun har i hvert fall ikke mye å stille opp med som modell da. Tipper hun er neste som ryker ut.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #18 Skrevet 15. mars 2011 Hun lange rødhårete vinner garantert! Merk dere mine ord.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #19 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er helt enig i at Norge har de vakreste kvinnene i verden, men det er stor forskjell på vakker og modellmateriale. I den amerikanske versjonen så ser jentene mer rare og unike ut, og ikke direkte pene, men så absolutt modellmateriale. I den norske versjonen er jentene penere, men ikke modellmateriale på samme måten som i USA, og den norske versjonen blir mer som en Frøken Norge-konkurranse føler jeg. Jeg synes den norske versjonen blir så uproff og de prøver for hardt å kopiere USA. Alt Mona Grudt sier når jentene møter dommerne er jo direkte oversatt fra USA. I tillegg så synes jo Mona at alle bildene er kjempevakre, mens Tyra så hvilke bilder som var virkelig gode, sånn moteverden-sett, og hvilke bilder som ikke var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå