Gå til innhold

kynnere i 4 timer nå med menssmerter og tak!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i fire timer nå målt kynnerne mine, og de kommer med 5-7 min mellom.... ikke helt regelmessig for noen kommer hyppigere.... de varer i ett minutt og de bygger seg skikkelig opp før de dabber av.... har samtidig kraftige mensmerter og tak i ryggen.... og er så kvalm!!!! er nå i min uke 36........ er utslitt etter disse fire timene... de slutter ikke selv om jeg beveger meg eller dusjer....... burde jeg kontakte føden?? føler jeg maser liksom... og at de bare vil si at de ikke kan gjøre noe...men jeg lurer sånn på om de har innvirkning på livmorhalsen.....

jeg må puste meg igjennom de og jeg får skikkelig voksesmerter/menssmerter langt oppe i skjeden samtidig....

jeg har hatt smertefulle kynnere siden uke 18 og vet hvordan de er, men dette er så mye vondere....... er førstegangsfødende og blir så usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden mener jeg, en kontroll mer er bedre enn å gå og være urolig...man vet aldri...ring og hør med de hvertfall.

lykke til...

Skrevet

ja jeg burde kanskje gjøre det...de har fortsatt ikke gitt seg og økt i styrke så tror jeg bør ringe......

Skrevet

tror du skal ringe, hørest ut som det er fødsel på gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...