Gå til innhold

Hudormer og kviser..Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter spesielt med hudormer..men ikke i ansiktet, men på lårene! (rett over knærne) og i tillegg har jeg fått en del hudormer og kviser på brystet:(

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørr hud overproduserer talg, noe som fører til hudormer og kviser. Du kan forsøke med en god fuktighetskrem, kan hende det hjelper:). Det funka for meg:). Lykke til!

Skrevet

Okey..Det skal smøres godt framover:)

 

Takk takk:)

Skrevet

smør med fet krem - hudormer er talg = fett, fett løser fett.

 

Vask, skrubb/ peel - trenger ikke bruke noe dyrt, en myk neglebørste, vann og dusjsåpe gjør nytten og smør med fet krem eller baby-/rapsolje etterpå.

 

forsvinner ikke over natten, men vær tålmodig.

 

ikke klem på de selv om det frister!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...