Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Jeg blir så sint. En fastlege som ikke undersøker en kul i brystet, jeg blir sint sint sint! Godt det endte bra for henne, men vi vet at kreft tar mange liv derfor bør en lege ta en kul i brystet på alvor. En annen ting er at helsevesenet "tilfredstiller" ressurssterke folk best, og at det avhenger av utdanning, inntekt og bosted.... denne etaten bør ta grep! Det går ikke ann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå