Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #26 Skrevet 15. mars 2011 Nam hørtes godt ut med ovnsbakede gr.saker til. tror vi skal prøve det i dag!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #27 Skrevet 15. mars 2011 pommes frites, remulade og ketchup... (ikke akkurat sunneste middagen, men en gang i blant.. Veldig kjapt og lettvin middag da..)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #28 Skrevet 15. mars 2011 Poteter, makaroni, kokte grønnsaker (eller bare raspa gulerøtter) og bearnaisauce er et MUST, jeg lover, dere som liker fikepinner, blir ikke skuffa!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #29 Skrevet 15. mars 2011 Kunne aldri funnet på å servere fiskepinner! Gud bedre noe så usunt og ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #30 Skrevet 15. mars 2011 Vi skal faktisk ha fiskepinner i dag. Og til det har jeg planlagt: Poteter, gulerøtter, blomkål, brokoli og en fiskesaus <3 namnam
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #31 Skrevet 15. mars 2011 potetstappe og grønnsaksblanding fra fryseren.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #32 Skrevet 15. mars 2011 Jeg lager fiskepinnene selv, ren torskefilet som jeg vender i griljermel og steder i panna. Sunt og godt serverer med poteter, kokte gulrøtter og gjerne cole slaw
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #33 Skrevet 15. mars 2011 Oftest har vi pommes frites, raspet gulerot og ketchup til. Noen få ganger har vi hatt potetmos og agurksalat til. Nå skal det sies at vi svært sjelden spiser fiskepinner, da, men når vi har det så digger barna det
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #34 Skrevet 15. mars 2011 Ovnsbakte grønnsaker til fiskepinner? Det er noe av det rareste jeg har hørt på lenge. Dersom man tar seg tid til å lage ovnsbakte grønnsaker kan man vel servere skikkelig fisk til? Det hender vi har fiskepinner, men da er det med posepotetstappe og mais, eller noe annet kjapt. Lager ikke fiskepinner dersom jeg har tid og ork til å lage en skikkelig middag.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #35 Skrevet 15. mars 2011 serverer ikke fiskepinner!!! ÆSJ! vet dere hva det er laget av eller?? kunne aldri servert mine barn den dritten der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå