Gå til innhold

Selge brukte sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vits å selge brukte sko på Finn. Har så mange gore tex vår/høstsko som gutten bare rakk å bruke 1-2 ganger i fjor. SÅ de er som nye. Betalte 6-700 for dem. Hvor mye kan man i så fall ta for dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt.

Og - hvorfor i himlens navn kjøper du så mange dyre sko?

Får gode sko på xxl til et par hundrelapper

Skrevet

Jeg har solgt dyre viking vintersko (kosta 900,-) for 200,- på finn. Dem etter jentungen som kosta 600,- nye solgte jeg for 100,-. Ble lett solgt.

Skrevet

Kjøper dyre sko fordi jeg syns det er viktig at barna har dyre sko. Sko til 200 syns jeg ikke noe om....

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt et par dyre sko som er brukt et par ganger til 200,- enn å kjøpe billige nye sko til 200,-

Skrevet

He he, nå er det slik at XXL ofte har salg, så om du er litt oppmerksom, finner man lett KVALITETSSKO, feks Timberland og andre GoreTex-sko for 2-300,- Er ikke nødvendigvi billigsko bare for at de er billige, for å si det slik ;-)

Skrevet

Jeg kjøper ofte på halv pris utenom sesongene, treffer som oftest på størrelsen. Men om skoene vble billigere enn halv pris med frakt hadde jeg vurdert å kjøpe om de var brukt ett par ganger. HVilke størrelser er det snakk om? Har en som bruker str. 25 og skulle hatt goretexsko til våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...