Gå til innhold

I got faceraped...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... av en venn. Han hadde skrevet: Sitter å bæsjer i en kaffekopp fordi gubben har låst seg inn på badet.

 

Har du noen gang blitt faceraped? Hva er den morsomste statusrapen du har sett.

 

De av typen elsker den og den, digger den og den er kjedelige.

 

Hadde en kompis som hadde denne:

 

Har endelig innsett at jeg er homofil. Søker mannlig bekjentskap.

 

Og ei venninne med denne:

Søker en hot fyr som kan tenne denne tobarnsmammaen. Lover å kle meg i sexy undertøy hver kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en der det stod:

Sitter fast på do, diare er no dritt!

 

En annen:

Klamydia er noe dritt!

Skrevet

jeg har blitt fraped mange ganger, men stort sett av kolleger som da skriver hvor greie de er, og hvor bra det er å jobbe med de. Synes ikke det er fint å skrive slik som den med homofili, man kan ikke vite hvem som sliter med hvilke tanker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...