Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Jeg TROR jeg bæsja...men er ikke sikker. Men etter at eldste var kommet, noe fortidlig, og mens jeg lå der å skreva å venta på å bli sydd og alt det der, og barnefaren hadde gått opp på barneavdelinga sammen med babyen, så kommer DEN råkjekke UNGE legen inn og skulle bare forklare hva de skulle gjøre med barnet og sånn.... jeg var såååå flau, svett og fæl...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Tja, akkurat under fødsel ga jeg f.., men vart litt rød i kinna når vi hadde kommet oss vel inn på barsel, og den nybakte pappa-fortsatt litt satt ut av det hele..utbrøt følgende: " det der..det var det største jeg har vært med på! Se den fine gutten!! Men syns kanskje klysteret ditt burde virka litt bedre..hu jordmora HOPPA jo unna skiten jo!." Jædda...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Hehehehe..jeg prompa i dusjen etterpå..ville jo ikke vært så flaut i seg selv, men blodtrykket mitt var så lavt at jeg ikke fikk dusje alene, 2 jordmødre var med, og jeg satt på sånn plastikksete..lagde nok lyd det ja..hehehe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Vannet gikk og jeg hadde bare mikroskopiske bind. Og det fortsatte å renne i et par timer. Så da jeg skulle inn for sjekk midt på natten, var hoveddøren steng til sykehuset. Jeg måtte derfor gå gjennom legevakten natt til en lørdag. Og den var stappfull. Så der gikk jeg, med klissvåte bukser gjennom en full legevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå