Gå til innhold

Gutten min er 5 mnd, veier 9 kilo og er 68 lang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det spesielt mye?

Får så mye kommentarer på det...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, fyller seg selv godt da :D

Jenta mi på 7 mnd er bare 7 kg og 66,5 cm lang :)

Skrevet

Stor gutt =) Min var også veldig stor i den alderen. Nå er han to år og gjennomsnittelig. Det jevner seg ut med tiden :)

Skrevet

Vel min sønn er 15 mnd 9 kg og 81 cm lang...Han er ikke tynn men normalt slank med et typisk rundt ansikt som de fleste unger på den alderen har;) Så jeg vil tippe at din gutter godt i hold;)

Men min elste sønn veide nesten 9 kg på 3 mnd kontollen...SÅ ja jeg fikk mange kommentarer..Men jeg brydde meg lite og han vokste det raskt av seg når han begynnte og krabbe/gå.

Nå er han 3 år lang og slank, nesten på grensa til og være litt for tynn faktisk..!!

Skrevet

19:00 Skrev feil, min sønn som nå er 15 mnd er ikke 9 kg men 10 kg;)

Skrevet

En god plugg det, ja :)

Datteren min var 11 kg da hun var ett år. Gutter pleier å være litt tyngre, da.

Skrevet

Selv om han veier mye nå så vil han nok ikke være tyngre enn 11-12 kilo når han er rundt 1 år. De legger på seg mye mindre nå, og han blir mer og mer aktiv :) Mange folk forstår ikke det og sier "oooh bare 2 kilo mindre enn min på 1 år" osv, men de glemmer helt ut at vekten ikke vil stige like mye lenger :P Nyt han mens han er god og rund, de er så herlige da.

Skrevet

Oi hehe. Mi var iallefall over året da hun veide 9 kg. Nå er hun 2 år og veier 12 kg, men hun er heller av den slanke og lave sorten da. Alle er forskjellige:)

Skrevet

Jenta mi var 9,7 kg og 70 cm på 4 mnd kontroll....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...