Gå til innhold

Nå kaster jeg snart det datadritet ut av vindu!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååååååååå så lei jeg er at gubben sitter på data å spiller.. han er i en helt annen verden og det går ikke kommunisere med han. Det er det første han gjør når han står opp, så gjør han det heeele dagen utenom middag, også gjør han det stortsett hele kvelden også. Hver dag! I helgene står han opp 5-6-7 og spiller til middag og etter middag.

:( Han gjorde ikke det før jeg ble gravid. Nå har han gjort det konstant de siste mnd. Jeg har sagt fra maaaaaange ganger hva jeg synes om det. Både på en pen måte, og på en mindre pen måte.

Han går bort fra pcn bare hvis jeg sier vi skal ut å handle eller noe, for det liker han. Men kan ikke dra å handle for at vi skal være sammen hver dag. Nå har termin vært, og jeg er drit skuffa, men han er en bra person utenom spillingen så det er uaktuelt å bare gi opp forholdet. Har sagt klart ifra at hvis han fortsetter sånn etter at babyen kommer så er det ut.

Måtte bare få det ut jeg! Er det flere som har spilleavhengige menn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg overhode ikke forventer å være sammen hele tiden hver dag, er ikke det jeg mener for jeg liker å være alene, se jenteprogrammene mine og sitte på facebook eller her litt. Men vi er ikke sammen sammen noenting føles det ut som :( Og da er det jo ikke noe vits i å bo sammen kjenner jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...