Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Dere som kun gir MME, hvor mange flasker har dere?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Har vel 12 stk eller noe, kunne kanskje klart meg med 8.
Blabb00 Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Vi har 8. Men, vi har jo egentlig bare trengt 2. Hun drikker jo ikke melk så.. Hun er 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har 12 stk og ammer! Hihi! Gir litt tillegg en gang i blant, ikke hver dag.
valkyrien Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Vi har 5. 4 vi bruker til vanlig, og en reserveflaske i stellebagen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 i har 14 flasker. da slepper jeg å koke vann hver dag. og har vis det skulle være noe spesielt. veldig greit. har mange flasker etter eldste ungen. og siste ungen har fått sine nye flasker og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå