Gå til innhold

Hvor mange flasker har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kun gir MME, hvor mange flasker har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel 12 stk eller noe, kunne kanskje klart meg med 8.

Skrevet

6. Tror jeg?

Skrevet

Vi har 8. Men, vi har jo egentlig bare trengt 2. Hun drikker jo ikke melk så.. Hun er 7 mnd.

 

Skrevet

Jeg har 12 stk og ammer! Hihi!

Gir litt tillegg en gang i blant, ikke hver dag.

Skrevet

Vi har 5. 4 vi bruker til vanlig, og en reserveflaske i stellebagen.

Skrevet

Hadde 7-8. Det holdt fint.

Skrevet

i har 14 flasker. da slepper jeg å koke vann hver dag. og har vis det skulle være noe spesielt. veldig greit.

 

har mange flasker etter eldste ungen. og siste ungen har fått sine nye flasker og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...