Gå til innhold

Kurvfest (samme som på bryllupsdebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver innlegget her og. Var ikke så mange svar å få på den andre siden...

Min kjære og jeg går med planer om å gifte oss snart.

Vi har vært sammen i 8 år og er godt etablerte med hus, bil og en liten sønn :)

Men vi har ikke råd til noe stort bryllup og har en lang liste med personer vi ønsker å invitere. Vi har ingen gaveønsker siden vi har det vi trenger. Derfor kom vi inn på tanken om kurvfest. Vi lurte på å leie lokale som vi pynter litt koselig og så inviterer vi til kurvfest. Det vil si at i stedet for gaver, tar de med seg mat og drikke som vi setter fram på et langbord.

På den måten får vi invitert alle vi ønsker og vi kan få en skikkelig fest uten for store kostnader :)

Hva synes dere om denne ideen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vært redd for at det ble for mye av en type mat og for lite av en annen. Som gjest hadde jeg lurt på hva jeg skulle ta med. Så det jeg lurer på er da om gjestene bare skal ta med seg tilfeldig mat eller om du kommer til å lage etter eller annet system på det.

Skrevet

synes d høres kjempe koslig ut æ da:)

Skrevet

høres genialt ut=)

vi har også gifteplaner, men jeg synes det er så dyrt. dette var jo en veldig smart måte å få til en stor fest på=)

hva med å opprette en liste på en egen blogg f.eks, der dere skriver hva dere tenker angående mat, og skriver inn for hver gjest som sier de vil lage noe? på denne måten kan alle sjekke denne bloggen og vite hva som blir laget og ikke;)

Skrevet

Tusen takk for svar dere :)

Ja, vi må finne en måte å koordinere alt på slik at gjestene vet hva de skal ta med. Blogg var en veldig god ide :)

Så nå får min kjære og jeg bare planlegge litt mer og se hva som skjer ;)

Mvh meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...