Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Er du ikke gammel nok til å kunne forskjell på hva, hvilken, hva slags og hvordan, er du ikke gammel nok til å gifte deg uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Tema? Hadde blomster og lys vi synes var fine og som matchet brudebuketten. Eller ikke noe tema......
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Cowboy og indianer. Men nå er jeg gift og bordene var pyntet med service, bestikk og glass til 7 retter.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jeg skjønte hva du mente. Vi hadde bryllup på sommeren og valgte markblomster.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Me hadde eit litt røfft lokale ved sjøen med tømmerveggar. Me laga lave dekorasjon med røsslyng, annan grøn lyng, roser i rosanyansar og nesten lilla nellikar. serviettar i gamalrosa. "Bordkorta" var runde steinar frå fjæra, og lysa var kubelys som stod på flate steinar. Hadde eigentleg sett for meg noko heilt anna før eg besøkte lokalet, men synes dette passa fint inn med fargane og stilen der.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Jeg skjønnte og veldig godt hva du mente. Vi hadde røde roser og gull som tema på bordpynten.Rødt og gull var gjennomgangsfargene ellers i bryllupet og på sløyfer og ballonger og andre dekorasjoner. Hva har du tenkt på HI? Når skal du gifte deg? Vil anbefale bryllupsvenner.no hvis du ikke allerede har opprettet profil der:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 det høres kjempe koselig og lekkert ut:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Vi hadde lilla, i forskjellige nyanser, som temafarge i bryllupet vårt. Dvs at blomster (brudebukett, brystbukett og div borddekorasjoner), trykksaker (lilla på hvit bakgrunn) og kaffeservietter gikk i forskjellige lillanyanser. Lys, duker, middagservietter var i hvitt. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 Vi skal ha litt gotisk stil, blir ingen blomster på bordet, bare roseblader, og MASSE hvite lys.. Hele bryllupet blir svart/hvitt/rødt.. Weee..gleder meg
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #11 Skrevet 14. mars 2011 Vi hadde "rosemaling" som tema. I stedenfor å ha blomstene i vaser ble de lakt i rosemønster på bordet. Det ble veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #12 Skrevet 14. mars 2011 Det hadde blitt noe med gull og glitter. Ja det er meg, stil som Victoria Becham bryllupet hehe..kjolen også, den kjolen hun hadde var vanvittig fin! Og nei jeg er ellers ikke noe VB fan, og med min enkle mann så blir det nok noe mitt i mellom! Men rosa og søtt , nei takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå