Alvefjeset Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Dro inn til føden etter drøye 2 døgn med kynnere med varierende tid i mellom. Fikk tatt ctg i ca 45 min, før lege kommer inn og sier at baby ikke har det bra i magen, og at baby må ut. Du får gå inn på naborimmet og kle av deg, så setter vi kateter. Du har time til ks om 15 min. Wow, det gikk så utrolig fort, fra vi kom inn på sykehuset til baby var ute, gikk det under 2 timer. Alt vel med mor og barn nå, har desverre endel smerter etter ks ( var ikke mitt første ks og har endel sammenvoksninger...) Men funker fint med paracet ;0) Lykke til dere som nå går og venter, sender masse fødestøv til alle som vil ha!!!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Oj! Kan tenke meg det var et sjokk! Gratulerer med veloverstått ks og ny liten prins!!!
Carina har to små gull Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer så masse med prinsen
sisten Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jøss, rask i svingen der, hehe :0) lykke til og gratulerer med den lille:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå