Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Er alene med en liten gutt på snart 1år. Leier egen leilighet.problemet er bare det at leia er dyr,jeg trives ikke sååå godt,og ikke er det kjempebra utemuligheter for gutt-ungen her. Har nå fått tilbud om å leie hjemme hos foreldrene mine,i kjelleren. Får eget bad,2 soverom og egen stue,deler kun kjøkken med de. Mini forguder jo besteforeldrene dine så det er ikke noe problem. Greia er vel bare at jeg har ikke min egen leilighet lenger.. Er noe kjedelig å bo hos foreldrene sine igjen.. Så,hva hadde DU gjort??
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Jeg tror kanskje jeg ville valgt å flytte inn hos foreldrene mine mens jeg lette aktivt etter en billigere og bedre leilighet
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Jeg gjør nå det du vurderer å gjøre:) Bor hos foreldre mens jeg er mellom bosteder. Har solgt leiligheten, og venter på å finne meg en større som jeg kan kjøpe. Fungerer veldig bra. Moren min (førtidspensjonert) er hjemme med barnet 2 dager i uken, og barnet er i barnehage 3 dager. Mamma leverer og henter i barnehage slik vi slipper stresset om morgenen. Jeg kommer hjem til middag etter jobb. Jeg gleder meg til å flytte - fordi det er veldig godt å ha noe eget, men løsningen vi har nå, fungerer veldig bra. Håper å komme meg ut til sommeren. Kan absolutt anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Jeg ville uten tvil ha benyttet denne utrolige muligheten og flyttet hjem for en periode. Kanskje greit å gjøre det klart at det kun er for en periode, da. Det er GULL verdt med familie i nærheten, og jeg regner med at du får ganske lav husleie, så da har du kanskje muligheten til å spare opp noen kroner de neste månedene? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå