Gå til innhold

Dagens hat hat hat hat

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Helvetes vaskemaskindriten som bare piper og piper og sier E20 jeg har tett pumpe eller hva F den piper for. DET GIR VEL JEG BLANKE I!!! Jeg har hvitvask, mørk, rød, ull, sengetøy og treningstøy som trender vask jeg har for pokker ikke tid til en helsikes AEG med primadonnanykker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sympati herfra!

Det er så dritt når ting ikke virker. Bilen vår driver på akkurat på samme måte. Alle lamper blinker og den piper "kjør meg til verksted, kjør med til verksted". Blæh!

Skrevet

Ja, det er artige greier...

Vår sluttet å virke for snart en uke siden, idag hadde vi besøk av en servicemann som konstanterte at det var elektronikken (å ja, den ja!) og da måtte det nye deler til som ville ta en ukes tid :(

Her er det en UPO, mulig de trebokstaversmaskinene har egne nykker.

Skrevet

Jeg har også en AEG maskin som holdt på sånn. Det betyr vel fullt filter (?) I hvertfall så tømte jeg det filteret nederst på høyre side på maskina, så ble den grei :) Det kan være at det har samlet seg mynter, øredobber o.l. i filteret.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg googlet meg frem til at det har med vanntilførselen å gjøre... Altså, den fyller seg med vann men sliter med å få det ut. Den pumper ikke ordentlig, det bare renner litt. Og så stopper den og piper igjen. Den greia nede til høyre, går den å ta helt ut, altså? Jeg fikk den ikke helt opp, bare litt. Nok til at jeg fant en tier, en krone og to silly bands... Kanskje jeg må prøve å ta den helt ut?? I tillegg ser det ut som om oppvaskmaskinen takket for seg under middagsoppvasken. Komplott??

Skrevet

Vi har en snerten Zanussi, og den tar vi ut hele greia på. Så funker den fint igjen.

Skrevet

Har med hell tømt vha den dingsen man åpner luke på og vrir ... hva heter den?? Og så helt kokende vann i tømmeslangen og tømt via den dingsen jeg ikke husker navnet på.

Men obs, bruk trakt og hansker og gjerne en bøtte med vann i tillegg for å fylle maskinen med vann via tømmeslangen.

Tipper at oppvaskmaskinen bare sympatiserer med vaskemaskinen, så så fort du får den opp å gå igjen, vil oppvasken følge etter ;)

Gjest amandine
Skrevet

Hurra! Me fix! Takk for tips sommerfugldamen! Skal si det ble fart på sakene.. Der, lengst inne lå en sånn skjortekragestivesak fra en manneskjorte, en rustet sykkelnøkkel, litt lo og en silly band til(hat hat hat de strikkene som er helt ubrukelige men som finnes på alle tenkelige og utenkelige steder)

Oppvaskmaskinen, som opprinnelig røk for en mnd siden, men som jeg klaret å fikse(trodde jeg) synger nok sakte men sikkert på siste verset, men jeg håper den klarer seg med litt klapp og klem frem til sommeren og det nye kjøkkenet kommer...

Jeg er egentlig en førsteklasses vaktmester! Og med tips fra dibbedamer er det meste mulig! Legger meg med godt humør vel vitende om at alle får rene klær i morgen, også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...