Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Ja,da ble det slutt for oss igjen,da. Orker ikke mer krangling. Vi var til megling ved familiekontoret (parterapi?) foer jul, men det var for oss, og ikke for aa avtale samvaer. Maa vi til ny megling naa? har 2 barn sammen. Hvordan gjoer vi det med huset? Bare jeg ikke sitter igjen med gjeld jeg, saa kan han ta hele skiten.. Vi flytter til mamma, som har en leilighet vi kan leie. Har et brev/vedlegg til testamentet mitt hvor han frasier seg retten til aa ha eldstemann hos seg hvis jeg doer (han jobbet da mye i utlandet.har ikke gjort det ifb. med minstemann).Han er ikke saa flink far (eldste har "gitt han opp") saa regner med at de blir hos meg,og han kan se de naar han vil. Det var avtalen vi hadde forrige gang det ble slutt, men naa jobber han her i Norge...
Februarfisk Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Ja, dere må til mekling. Mekling og parterapi er ikke det samme. Bare ring familievernkontoret og begjær mekling. Lykke til!
Februarfisk Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Ja, det må dere. Mekling og parterapi er ikke det samme. Mekling handler om å få laget en samværsavtale. Bare ring familievernkontoret og be om mekling. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå