Gå til innhold

Vi uten sykelig angst. Hva er DU mest redd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse tingene er vel de som gjør seg mest gjeldende i hverdagen min.

1. At barna skal bli påkjørt.

2. Finne babyen død i senga.

3. FLY

4. At det skal komme uventet på besøk den dagen huset er bombet og jeg står der i kosekjole, tøfler og hårete legger.

5. Ha for lite mat elle servere en misslykket middag til gjester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. finne sønnen min død i senga. Har hatt angst for det helt siden han ble født.

2. slanger.

Skrevet

At barna mine dør eller at jeg dør sånn at jeg ikke får sett de vokse opp.

Skrevet

1. Å miste noen av barna mine eller mannen!

2. Edderkopper/Insekt

3. Å bli syk /dø fra familien min

Skrevet

Servere skikkelig mislykket mat! Hehe, jeg er helt håååpløs på kjøkkenet. Bake kan jeg da, så en kake skulle jeg alltids klart å diske opp med.

Finne et familiemedlem død - enten totalt uforutsett, eller drept. Huff, da hadde jeg fått fullstendig panikk!

At bremsene slutter å virke når jeg kjører bil. Tar meg selv i å "teste bremsene" fra tid til annen, f.eks. om jeg kjører på landevei og det ikke er biler i nærheten "må" jeg liksom trykke litt på bremsen for å forsikre meg om at den fortsatt funker.

Havne i en farlig situasjon i trafikken med passasjerer i bilen mens jeg kjører. GRØSS!

Skrevet

Det verste jeg kan tenke meg er å miste familien min. Eller en av dem. Jeg har ingen å miste!

Av mer trivielle angster så er edderkopper den største. Grøss og gru for noen skapninger! :o

Ellers går jeg rundt her i livet uten noe særlig å frykte. Og heldigvis for det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...