Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Disse tingene er vel de som gjør seg mest gjeldende i hverdagen min. 1. At barna skal bli påkjørt. 2. Finne babyen død i senga. 3. FLY 4. At det skal komme uventet på besøk den dagen huset er bombet og jeg står der i kosekjole, tøfler og hårete legger. 5. Ha for lite mat elle servere en misslykket middag til gjester.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 1. finne sønnen min død i senga. Har hatt angst for det helt siden han ble født. 2. slanger.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 At barna mine dør eller at jeg dør sånn at jeg ikke får sett de vokse opp.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 1. Å miste noen av barna mine eller mannen! 2. Edderkopper/Insekt 3. Å bli syk /dø fra familien min
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Servere skikkelig mislykket mat! Hehe, jeg er helt håååpløs på kjøkkenet. Bake kan jeg da, så en kake skulle jeg alltids klart å diske opp med. Finne et familiemedlem død - enten totalt uforutsett, eller drept. Huff, da hadde jeg fått fullstendig panikk! At bremsene slutter å virke når jeg kjører bil. Tar meg selv i å "teste bremsene" fra tid til annen, f.eks. om jeg kjører på landevei og det ikke er biler i nærheten "må" jeg liksom trykke litt på bremsen for å forsikre meg om at den fortsatt funker. Havne i en farlig situasjon i trafikken med passasjerer i bilen mens jeg kjører. GRØSS!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Det verste jeg kan tenke meg er å miste familien min. Eller en av dem. Jeg har ingen å miste! Av mer trivielle angster så er edderkopper den største. Grøss og gru for noen skapninger! Ellers går jeg rundt her i livet uten noe særlig å frykte. Og heldigvis for det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå