Gå til innhold

Bekymret over fremtiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på rundt begynnelsen av 20 årene og jeg har en samboer. vi har ett barn sammen. vi er lykkelige og trives kjempe godt sammen. vi har vært i sammen i 7 år og er fremdeles forelsket og klare oss ikke uten hverandre en natt hehe.. Vi har skikkelig problemer fortiden med økenomien vårs. Jeg finner ikke jobb. samboer har en dårlig betalt jobb på ca 15000 kr utbetalt i mnd. vi leier leilighet. har kjøpt leilighet som vi venter på skal bli ferdig om ett år. Jeg har hatt noen vikar jobber, men det blir også forlite.

Så har søkt på ufattellig mangen jobber. Har møtt opp personlig på dem som ikke trengs elektronisk søknad på. Jeg har slitt skikkelig med å finne jobb.. nå har vi snakket med nav. å de skal prøve å hjelpe meg med å finne en praksis plass til meg og ett kurs.

Til jeg finner meg en jobb. Jeg forstår ikke helt hva som kan være gale med min søknad. jeg har søkt på rundt 30-40 jobber. Ikke så utrolig med respons heller.

Men merkede i dag sier vell at man trenge utdannelse noe som jeg ikke har i det hele tatt. Men litt erfaring =) jeg har bare gått 2 år på vgs..

Beklager for mye klaging. men kjenner jeg syns dette terre utrolig mye på meg fortiden. Jeg og samboer har hatt en tøff økonomisk tid. å vi må gå fra hverandre om ikke vi hadde fått hjelp =(.. Nå sitter jeg her å har kjent ei ukes tid på noen graviditetssymtomer.. noe som ikke passe oss nå. tørr virkelig ikke ta den testen..... Har metall smak i munnen, kvalme, luft i magen, trøtt og sliten...stråling ned mot låret.. Dumt å sitte å lure også.. men føler det blir vanskeligere for meg å finne jobb om jeg vet jeg er gravid...

Går på minipiller så skulle jo egentlig ikke vært mulig dette.. men begynte for ca litt over en mnd siden.. da jeg tok ut spiral og skiftet til minipiller.

håper det komme noe lysere tider for oss i fremtiden, selv om jeg er litt bekymret.. vi elsker hverandre og vill alltid gjør det. Syns vi fortjener litt oppløftning snart.

Beklager igjen for masse klaging.. hehe.. Om det er noe du også syns er vanskelig er det bare å skrive det.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...