Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Samme mnd som jeg skal føde begynner eldste jenta vår på skolen, og 2 er i barnehagen. Mannens dagvakter begynner 7.30, og det tar 1 time å komme seg ditt så han må ut av huset 6.30, dette er heldigvis ikke hverdag. Hvordan skal jeg klare å gjøre 4 barn klar før kl. 8, og ikke minst meg selv klar??? Kjenner jeg får panikkangst bare tanken. Jeg vil ikke kalle denne graviditeten for en uhell, men det passer dårlig og det var langt ifra planlagt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 - Du smører matpakker dagen i forvegen. Frosset brød i skiver tiner sakte i kjøleskapet og smaker like bra dagen etter. - Du legger fram alle klær og pakker sekker før du legger deg. Da er det bare å ta matpakkene ut av kjøleskapet og legge de på toppen om morgenen. - Babyen tar du bare på en dress over pysjen og steller den når du kommer hjem etter å ha levert. - Å ha babybilsete med base og vognunderstell som passer til babysetet er et must. Da er det enkelt å få med seg babyen rundt. Har vært i noen av samme situasjen, men bare med tre barn da.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Du legger alt klart kvelden før, og står opp litt tidligere. Alt går
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Det ordner seg det vet du, må bare være flink til å ordne mest mulig kvelden før. Forhåpentligvis er du i fin form og da går alt greit. Skulle alt derimot gå galt så du ender utslitt på sofaen med et vondt keisersnittarr så får far ta ut ferie, mor eller svigermor komme på hjemmebesøk og hjelpe deg e.l. Har selv fire barn og det er selvfølgelig litt kaos av og til, men med god organisering går det bra.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Åh tusen takk for beroligende tilbakemelding HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Formen etter fødselen blir en stor gåte siden jeg har en bindevevssykdom, blir den aktiv i den perioden er jeg ferdig, da må mannen bli hjemme siden vi ikke har noen andre som kan hjelpe oss. HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Du finner rutiner på det meste... Hilsen firebarnsmor...... i litt av samme situasjon som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå