Gjest Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Dagene består av venting..å venting..å enda mere venting .. Venter på mens..venter på el.. venter på å få teste..å teste enda mere.. venter på flere tester i posten.. så venter en på at mens ikke skal komme... å er en så uhellig at mens kommer enda en gang.. ja da er det på samma viset igjen.. Så hva venter jeg på nå? jo flere tester i posten, venter på st mens som er forsiknket ikke skal komme..2 dager over tiden... dvs jeg VENTER på en POSETIV test... klem fra en ventende prøver..
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Hei :-D det er slitsomt å gå sånn, belive me, I know!! ) Jeg vet ikke helt hva som skjer her, har ikke blødd noe mer, fikk 4 positive tester med billigstrimlene forrige uke, men da jeg testa med digital fredag sto det ikke gravid!!hmmmmm ting heller jo litt mot muligheten for at jeg faktisk har blitt gravid med en gang etter sa`en og at jeg kanskje får positiv test i dag eller en av de neste dagene?!? :-D he he , evig optimist!! har hørt mange som har fått tidlig utslag på billigtester og tregere på cb digital, så krysser fingrene for at dette er tilfellet mitt og;) men du: VI TREFFES INNE PÅ NOVEMBERKLUBBEN, DET TROR JEG!! :-D oppdater meg!!! :-))) klem fra meg
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 sist jeg blødde var for 4 uker siden så bør jo skje noe!!
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 testene jeg tok før helga var posetive.. billigtester.. men CB testene i helga var negativ... veldig frustrerende... å mens er heller ikke kommet... venter nye tester i posten..
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 vi stoler på billigtestene!!! :-D SELVFØLGELIG er vi gravide :-D )))
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 håper du har RETT.. :-))) lykke ti,l til oss... og alle andre...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Ja akkurat sånn er det å være prøver, dessverre... Så når man først har blitt gravid er det å vente til det har gått 12 uker, for så å vente på ul og når det nærmer seg termin er det mye venting da også;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå