Gå til innhold

Miniature klær!. Fort utsolgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøt en miniature høs/7vår jakke til lille jenten min og sitter nå og vurderer og bestille en til gutten min og. Men klarer ikke helt bestmme meg for farge og slikt. Men blir de fort utsolgt for størrelser og sånn gjerne? er det om og gjøre og være tidlig ute? Sånn som på "lille ollebolle" og andre lignende nett sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvordan er de i størrelsen?

Skrevet

Er det jakke eller anorakk du skal ha? Anorakkene er vel mest populære, og de kan du risikere å ikke få tak i her hjemme etterhvert. Jakkene selges det vel litt mindre av, men så tar de jo ofte inn litt mindre av dem også. Ofte går en del størrelser veldig fort nettopp fordi mange venter på dem, og ikke tør å vente for lenge etter at de er kommet i butikk med å handle. Men du kan jo bestille fra Danmark, de trekker fra dansk moms og så må du betale frakt og norsk moms når de kommer hit. Prisen blir sånn omtrent den samme.

Angående størrelsene så synes jeg det har variert litt, anorakkene synes jeg er litt store i størrelsen (men en stund siden vi har hatt det nå) og jakkene er litt små i størrelsen. De siste årene har vi hatt jakkene til begge guttene våre, synes de er supre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...