Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Skal til å prøve på nummer 3. Har to barn fra før, ei som er født i begynnelsen av desember og en som er født rett før julaften. Jeg har lyst til å vente et par mnd med prøvinga for fult, i "frykt" for enda et desember barn. Ikke bare er det kjedelig for barnet å være født i desember, men det blir jo vanvittig dyrt med 3 desemberbarn + julegaver ol. Fikk et par hevede øyenbryn da jeg nevnte dette for noen venninner. Seriøst? Hva er så galt med dette?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har to, et sommer og et vinterbarn. Skulle jeg hatt flere hadde jeg definitivt satset på å klare å få et sommerbarn igjen:)
Monajenten Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Nei, det gjør deg definitivt ikke til en dårlig person:-) Jeg har et desemberbarn og et januarbarn, har selv bursdag i november, samboer har bursdag i desember, mamma, pappa og min søster i september, oktober og januar. Phuh, hehe;-) Kommer definitivt til å prøve å få april/mai/junibarn neste gang. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så galt! Nei, ikke bry deg om kommentarene på det, skjønner godt at du vil vente:-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Er da ikke noe galt med det. Jeg ville helt klart gjort det samme, har man mulighet til og planlegge så hvorfor ikke. Jeg personlig vill prøvd å få barn i juli/aug just fordi jeg synes det er deilig å være høygravid på sommer og fordi det klaffer best med permisjonslutt og bhg start.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Takk takk dere.. Syntes det var litt merkelig å i det hele tatt reagere på noe sånt ) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå