Gå til innhold

Gjør dette meg til en dårlig person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å prøve på nummer 3.

Har to barn fra før, ei som er født i begynnelsen av desember og en som er født rett før julaften.

Jeg har lyst til å vente et par mnd med prøvinga for fult, i "frykt" for enda et desember barn.

Ikke bare er det kjedelig for barnet å være født i desember, men det blir jo vanvittig dyrt med 3 desemberbarn + julegaver ol.

Fikk et par hevede øyenbryn da jeg nevnte dette for noen venninner.

Seriøst? Hva er så galt med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt det samme:)

Skrevet

Jeg har to, et sommer og et vinterbarn.

Skulle jeg hatt flere hadde jeg definitivt satset på å klare å få et sommerbarn igjen:)

Skrevet

Nei, det gjør deg definitivt ikke til en dårlig person:-) Jeg har et desemberbarn og et januarbarn, har selv bursdag i november, samboer har bursdag i desember, mamma, pappa og min søster i september, oktober og januar. Phuh, hehe;-)

Kommer definitivt til å prøve å få april/mai/junibarn neste gang. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så galt!

Nei, ikke bry deg om kommentarene på det, skjønner godt at du vil vente:-)

Skrevet

Er da ikke noe galt med det. Jeg ville helt klart gjort det samme, har man mulighet til og planlegge så hvorfor ikke.

Jeg personlig vill prøvd å få barn i juli/aug just fordi jeg synes det er deilig å være høygravid på sommer og fordi det klaffer best med permisjonslutt og bhg start.

Skrevet

Takk takk dere..

Syntes det var litt merkelig å i det hele tatt reagere på noe sånt :o)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...