Gå til innhold

Hva synes dere om navnet "Leon"? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leon, Leo, Kian, Liam, Sander, Krisander, Emilian, Carosander...GRØSSSS

Skrevet

Liker ikke Leon - synes det er pinglete.

Skrevet

Jeg har alltid likt navnet Leon :-)

Skrevet

Jeg liker det kjempegodt! "Pinglete" a gitt. Såkalte "solide" navn synes jeg er fælt. Trond og sånt. *Grøss*

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Kjenner en liten gutt på 2 år som heter det, og han er kjempesøt :=))))

Skrevet

Skikklig harry navn. Jeg vet om ei som har kalt sønnen sin for Geir Leon, skikklig harry!!

Skrevet

Ei i bygda her kalte sønnen sin for : Sirius Leon.

 

Usikker på den gitt!

Skrevet

Jeg syntes det er kjempe fint. Kjenner dog en hund som heter det ;o)

Skrevet

Katten min heter Leon. Han kler navnet sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...