Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Leon, Leo, Kian, Liam, Sander, Krisander, Emilian, Carosander...GRØSSSS
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jeg liker det kjempegodt! "Pinglete" a gitt. Såkalte "solide" navn synes jeg er fælt. Trond og sånt. *Grøss*
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Jeg synes det er kjempefint. Kjenner en liten gutt på 2 år som heter det, og han er kjempesøt :=))))
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Skikklig harry navn. Jeg vet om ei som har kalt sønnen sin for Geir Leon, skikklig harry!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Ei i bygda her kalte sønnen sin for : Sirius Leon. Usikker på den gitt!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #11 Skrevet 14. mars 2011 Jeg syntes det er kjempe fint. Kjenner dog en hund som heter det ;o)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #12 Skrevet 14. mars 2011 Katten min heter Leon. Han kler navnet sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå