Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Er jogging godt for bare kaloriforbrenning? Eller kan man få litt strammere kropp også? Noen som begynte å jogge med en litt dvarsk kropp, men som har erfart å bli litt "strammere i fisken"? Hvor får man isåfall strammet opp? Hvor lenge og ofte jogger dere? Hilsen nybegynner:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Jeg fikk mye strammere lår og rumpe, pluss at magemålet gikk inn noen cm. Men var slank fra før, bare ikke veldig stram
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jeg begynte å jogge for snart et år siden. Har helt klart fått strammere lår og rompe samt blitt smalere og strammere om livet. Jeg har jogget stort sett 3 ganger i uka så lenge det var bart. Til å begynne med jogget jeg ca 20 minutter hver gang med mye gåing de første ukene. Etter hvert gikk jeg over til å ta en rolig langtur på ca en time, en intervalløkt på ca 30 min og en litt raskere økt på a 40 min. I vinter har jeg gått mer på ski. Fortsatt ca 3ganger i uka, men noen lengre skiturer i helgene. En ting erat jeg har blitt strammere i kroppen. Mer vesentlig er at jeg har blitt i enormt mye bedre form. Det er deilig å kunne gjøre hva man vil uten å bli stoppet av dårlig form.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Så bra! Jeg har nettopp begynt å jogge - og elsker det! Og som du sier, så merker man at kondisen er bedre nå enn første tur. Er jo veldig motiverende at jeg ser slik fremgang. Da gleder jeg å se at rumpa blir litt fastere også Takk for svar! H.I.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Man blir myyye fastere i fisken av å jogge, man går inn mange cm også. Super trening.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 men man bør jogge minst 3 ganger i uken for å så de gode resultater.
lille frø, mor til to Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Jeg er løper. Det er ingen annen treningsform som forbrenner så mange kalorier som løping. Vi som løper mye har svært lite fett på kroppen samtidig som vi spiser mye. Du får relativt markerte magemuskler, siden du bruker magen mye i løping. Man trener leggmuskler, lår, sete, rygg og mage. (Jeg løper to ganger om dagen vanligvis. Nå en gang om dagen)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 WOW.. to ganger om dagen.. er det mulig...!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #11 Skrevet 14. mars 2011 Hvordan i all verden får du tid til å løpe to ganger pr dag????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå