Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Mine kunde betaler kr 370 pr time. Dette er inkl mva.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 370 i timen? Det er lukrativt å være vaskehjelp, ser jeg jo.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 120kr timen svart, blir vasket 2 ganger pr mnd, betaler tilsammen 720 kr. Huset er ca 200m2 og lettvasket da vi ikke har tepper eller mange ting stående rundt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jeg får 400kr fast for hver gang jeg vasker en leilighet på 110 kvadrat. Da vasker jeg hyller, sofa, begge badene, alle speil(de har sånne stoore speil over alt), over bord, benker, støvsuger og våtmopper. I tillegg tar jeg å vasker over terrassen på 10 kvadratt da det er fliser, men det gjør jeg ikke hver gang. Bruker ca 2 timer
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Ingenting, jeg er oppegående nok til å vaske mitt eget hus.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 11:35 du er ikke noe mer oppegående en de som bruker vaskehjelp. Litt mindre oppegående faktisk hvis du mener det er oppegående å vaske sitt eget hus. Tyder mer på riktig prioritering og bedre råd om man har vaskehjelp. Har ikke det selv men syntes det er dritt kjedelig og ville gjerne brukt tiden min på noe annet en vasking og rydding. Har ikke råd akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Kanskje hun mente oppegående rent fysisk sett? Jeg har nemlig vaskehjelp da jeg har et fysisk problem som gjør at husvask blir for slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Riktig prioritering, hehe...Det er bare å skrive en liste på det man skal gjøre og ta litt hver dag, så lenge man ikke bor på 1000 kvm, går det fort. DET er riktig prioritering. Jeg har selvfølgelig råd til vaskehjelp, men da hadde jeg virkelig følt meg lat. Jeg syns det er viktig å lære barn at det er lett å vaske, og det er ens eget ansvar å holde ting i orden rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 Jeg er så oppegående at jeg har prioritert økonomien vår slik at vi har råd til vaskehjelp!! Ikke dårlig! Vi betaler 700 pr gang - hvitt. To timer, to ganger i måneden. Bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #11 Skrevet 14. mars 2011 Nei, jeg mente oppegående mentalt ;-) Mest for å provosere. Og mine meninger ang vaskehjelp omfatter ikke de som deg, som har fysiske grunner.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #12 Skrevet 14. mars 2011 Vi har enormt hus, og er nødt til å ha hjelp. Jeg ville egentlig ikke ha så stort hus, men mannen ønsket det, så da får vi heller bruke vaskehjelp. Jeg er oppegående nok til å tjene mye penger slik at det ikke blir en utgiftspost, samt at jeg er så oppegående og har så mange andre viktigere ting å gjøre en å vakse huset hver dag. (huset er på over 400 kvadrat med stor hage og gårdsplass---ergo mye og holde orden på) :) Vår skjønne vaskehjelp bruker 6-7 timer hver gang (8-9 timer med vinduene) og kommer en gang i uken, og vi betaler 150 kr timen. (dvs ca en 10 % stilling å vaske hele huset en dag i uken)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Det der har jeg tenkt på, 11:48 - det er ikke bra at ungene tror at huset blir reint av seg selv. Derfor støvsuger jeg litt og tar benkene, mens mannen vasker noen golv i ny og ne. 11:45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå