Gå til innhold

Blodtypedietten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke er faringer har du?

Har du troen på blodtypedietten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har overhodet ikke tro på blodtypedietten, er vel en grunn til at boka nesten er gått ut av salg?

Har mye mer tro på steinalderdietten, den fungerer faktisk.

Skrevet

Går ikke på den selv.

Men vet andre har hatt virkning. Men ikke som slanking. Men bedre helse. (var slanke i utgangspunktet)

Skrevet

Jeg har ikke tro på den som en slankemetode, men som en vei mot bedre helse.

Har en mor som er revmatiker og hun har i flere år fulgt noen av prinsippene i blodtypedietten. Hun mener selv det får henne til å føle seg mye bedre.

Skrevet

Det står i blodtypedieten at de som har blodtype A har stor sjanse for magekreft, grunnet at de har lite magesyre. I min familie har veldig mange blodtype A og både min bestefar, bestemor, og alle brødrene til Bestefar er død av nettop magekreft. NIFST!

De sier at be som har blodtype A skal drikke lite melk, da melk er syrenøytraliserende. Og at de skal drikke mye appelsinjus. Så jeg drikker i alle fall en god dose appelsinjus hver dag.

Skrevet

Ei jeg kjenner ble kvitt me på 4 måneder når hun spiste riktig etter boka.

Skrevet

er blodtype a og har slitt dvs sliter med for mye magesyre. melk er ikke syrenøytraliserende hvis man ser på disse diettene som sier en skal spise basisik for å unngå for mye syre i kroppen, på disse diettene er melk og melkeprodukter fyfy,

Nei jeg tror null på blodtye dietter, min mann og jeg har samme blodtype men helt annet forhold til f.eks søtsaker.. han kan beherske seg, jeg ETER så derfor prøver jeg å unngå sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...