Babyblue1 Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Hei, er i uke 17 og har ganske mye brystspreng/er øm i brystene. Flere som fortsatt har dette? Trodde det skulle avta litt etter hvert, jeg.. Er 2.gangs og har begynt så smått å kjenne litt liv; små bobler som "brister" i ny og ne osv. Men dette kommer og går, så kan ikke si at jeg kjenner liv jevnlig, egentlig. Flere som har det sånn?
Tired mama Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Er 18 uker i dag, og jeg har fortsatt ekstremt ømme pupper. Gjør vondt å gå i trapper, for da hopper puppene opp og ned... Jeg kjenner også litt liv av og til. Litt svake spark, eller "bobler". Gleder meg til de blir kraftigere... :-)
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 er i uke 24 og jeg har også fremdeles ømme pupper, men jeg tror nok ikke det er så uvanlig, hadde det frem til fødsel med de andre...=)
Lene~mor til tre Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Her er også puppene fortsatt like ømme og synes dem virker tunge som bly også hehe. Veldig vanlig å ikke kjenne regelmessig liv i førsten, jeg kjente liv for første gang om lørda`n =) Jeg er 16+3 idag =) Kjente ikke liv hver dag eller regelmessig i førsten i mine to forrige graviditeter jeg heller I brevet jeg har fått fra sykehuset står det at fra uke 24 skal man kjenne liv hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå