Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Altså, ikke tørrmopper og slikt, men med bøtte og vann. Hvor ofte støvsuger dere ? Vasker badet ? Tørker støv ?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Tørrmopper selvfølgelig hver dag, men vasker med bøtte og vann gjør jeg bare annenhver uke. Ellers tar jeg bare evt flekker. Støvsuger en gang i uka. Vasker badet en gang i uka. Tørker støv annenhver uke.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Altfor sjeldent. Har ikke noe fast rutine på det Er sliten etter jobb, og har jeg en fridag finner jeg alltid bedre ting å foreta meg. Må virkelig skjerpe meg på det området.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Vaskehjelpa støvsuger og vasker alt annenhver uke; golv, støv, bad, sofa. Selv støvsuger jeg et par ganger i mellom, alt ettersom hvordan det ser ut her og vasker over kjøkkenbenkene ca to ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Altfor sjeldent.. Støvsuger når det behøves og tar en våtmopp når det virkelig trengs eller vi får besøk Er heldigvis ikke hysterisk.Men det ser ryddig og greit ut her altså.Vi er ikke griser!! Vasker badet en gang i uka. Tørker støv når jeg ser det behøves...En ting jeg aldri gjør er å vanne planter:S Uff...Har bare rett å slett ikke grønne fingre.Så derfor har jeg nesten bare plastikk planter
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 hver dag...har skikkelig marerittgulv som må vaskes ofte..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Støvsuger annenhver dag, noen ganger hver dag, kommer an på hva vi spiser og hvor mye barnet søler og hva slags vær det er ute(med tanke på støv, grus, skitt). Våtmopper gjør jeg iallefall en gang i uken. Men på fredagene er jeg vaskehjelp for 2 leiligheter, så da vasker jeg hele min egen når jeg kommer hjem også, før jeg henter barnet i barnehagen. veldig greit:-) Kjøkkenet mitt er rent hver dag, og badet tar jeg ca 2 ganger i uken, men kun nøye på fredagene.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Vasker og støvsuger gulva 1 gang i uka. Soveromma sjeldnere.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Egentlig altfor ofte! Når jeg er frisk da.... Nå er jeg syk, å ligger her og irriterer meg over flekkene på gulvet=/ MEN så jobber jeg bare som ringevikar, så det er "min jobb" å ha huset ryddig/rent, holde vaskerommet uten hauger, og mat på bordet til ungene og mannfolk kommer hjem;) Er det jeg liker å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå