Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Minien på ett tåler rett og slett ikke lange trilleturer på denne årstiden. Blir syk hver gang. Enda hun har masse ull og sitter i lammeskinn Blir så mye innesitting og når hun endelig er frisk så er det ingenting som skal til før hun blir syk igjen. Bah!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Hun blir vel ikke syk av selve trilleturen, men av virus som hun plukker opp i kontakt med andre barn eller voksne. Men kjipt er det nå uansett, det er jeg enig i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå