Gå til innhold

Sovnet på nachspeil = gjort noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min var ute på lørdag, og dreit noe så inn i h...på draget. Han dro hjemmefra i syv tiden, og det siste han sa var at han ikke skulle bli lenge. Jeg tenker da at han kommer hjem mellom 01-02. Våkner 06.20 av at døra låses opp. Dagen etterpå kommer han med unnskyldningen om at han og kompisen sovnet hos en annen kompis...

I hele går snakket vi ikke sammen. Ganske enkelt fordi jeg ikke klarer. Jeg vil spy bare tanken på å snakke om dette. Jeg er så sikker på at det har skjedd ett eller annet. Magefølelsen er så dårlig at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Unnskyldningen om å sovne var sånt jeg sa når jeg var 16 og kom for sent hjem....Og da hadde jeg ALLTID gjort noe galt....

Noen meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å vite hva mannen din har gjort, men det er vel ikke så uvanlig å sovne på nachspiel? Har gjort det flere ganger selv jeg :)

Skrevet

Hadde ikke ofret det en tanke.

Stoler du så lite på mannen din? Hva slags forhold har dere egentlig?

Skrevet

Er ikke sikkert han har gjort noe galt da... Jeg har sovna på nachspil maaaaaange ganger og kommet hjem på morgenen.. Samboeren min har jo flydd i flint og vært dritsur, for han har jo trodd jeg har vært utro eller noe, men jeg har faktisk bare sovna på nach... Og han får ikke tak i meg på teleforn heller, for den har jeg enten mista, lagt igjen en annen plass, batteriet er tomr, eller jeg hører den ikke! Og det forsterker jo bare mistankene hans!

Det er så typisk meg.. Har gjort det mange ganger. Sier at jeg skal ut en liten tur bare, så havner jeg på nach, sovner, og kommer hjem om morgenen.

Skrevet

Og alt dette er grunnen til at nachspiel er uaktuelt for oss begge nå som vi har familie og barn! Vi kan gjerne gå ut og komme hjem etter byn i tre-firetiden, men nachspiel dropper vi uten å mukke. Jeg vil ikke samboeren min så vondt at han skal sitte og være bekymret og ikke få tak i meg og tenke det verste, selv om jeg så bare skulle ha sovnet som du 10.26 skriver.

Og man "havner" ikke på nach, man kan faktisk velge selv.

Skrevet

Hø? Jeg har sovnet på mangt et nachspil eller bare sovet der fordi det har blitt for sent til å ta bussen hjem, men jeg er et utrolig ensformig og kjedelig vesen som aldri en gang har hatt et ONS. Kanskje du burde reflektere over at samboeren din ikke er 16 lengre?

Skrevet

Jeg har aldri noen garanti for at han har gjort hverken det ene eller det andre. Jeg ser jo at muligheten for at han har sovnet er der. Men jeg blir så forbanna at jeg klarer ikke styre meg. Også løper fantasien løpsk i disse hormontider....

Må vel bare ta den berømte praten med han...

HI

Skrevet

NACHSPIEL! Det heter nachspiel!!

Skrevet

Det å gå på nachspiel eller å sovne på fest er ikke ensbetydende med at en gjør noe galt. På samme måte som at det at en reiser på ferie med kamerater/venninner ikke er ensbetydende med at en er utro!

Jeg er ikke enig i at han har gjort noe galt ved å være på nach, men jeg hadde også vært litt stressa og til og med sint en kort stund hvis jeg ikke hadde fått en melding om at han havna der en gang.

Jeg får en følelse av at du ikke har helt tillit til ham, og at det må være en grunn til det. Dersom han har fått en ripe og to i lakken som setter tilliten på prøve eller den er helt borte så forstår jeg godt at du blir sint.

Skrevet

Dette har du tatt opp flere ganger her inne. Du stoler ikke på mannen din i det hele tatt virker det som, det må være utrolig slitsomt.

Om det har skjedd noe eller ikke vet man aldri. Men du burde nok prøve å roe ned sjalusien din et par hakk, for hvis ikke kan det bety enden på forholdet. Jeg hadde ikke holdt ut i et slikt forhold hvor jeg hadde blitt mistenkeliggjort hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...