Gå til innhold

Baby kastet ut av vogn på bussen..hmm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det ikke er morens skyld. Bussjåføren skal ikke kjøre før vognen er festa.

Skrevet

Helt klart bussjåførens skyld.

Skrevet

Selvfølgelig er det bussjåførens skyld - å hevde noe annet vil være rett ut idioti.

Skrevet

Er det jeg mete også. men leste på kommentarfelt under og det virket som nesten alle hakket ned på moren for at det var hennes ansvar.

Tenkte at det må vel være folk uten barn som kommentarer?

Skrevet

Jeg har til dags dato ikke kjørt med en eneste bussjåfør jeg har stolt på. De er steingærne uansett hvor god eller dårlig tid de har, og gutten min fløy faktisk ut av setet og skallet i jernstanga mellom setet og døra når denne sjåføren bråbremset uten grunn. Greit nok, det var foran et fotgjengerfelt, men det var ingen som kom der, det så til og med jeg. Gutten vår var 4 år da, og det var ingen setebelter i bussen heller.....

Skrevet

I dette tilfellet vil jeg si, at det er begges feil...

Tenker at dersom jeg måtte ta bussen med min baby, ville jeg brukt vognsele...

Skrevet

Det er begges skyld. Mes moren egentlig, vil nå jeg si, for det står klart å tydelig, iallfall på de bussene jeg har tatt at man alldir skal passe på vogna. Jeg har aldri gått fra vogna på bussen. Tror faktisk jeg har (med unntak av en gang da barnet sov), tatt opp ungen min av vogna hver gang vi har kjørt buss.

Skrevet

moren hadde ikke gaatt fra vogna...

det er jo enda farligere aa sitte med en ti dager gammel baby paa fanget usikret ved en braabrems...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...