Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Det er vel ingen igjen som kan måle seg med storheten og populæriteten? Om Obama hadde omkommet, hadde det nok vært en brøkdel av samme hysteri som det var rundt MJ`s dødsfall. Oprah`s dødsfall vil nok sette spor for mange, men ikke som MJ..?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 I mitt hode er/var MJ like stor som Elvis, så JA, vi har mistet en av de store! :-(
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Jeg blir fortsatt trist av å tenke på at han er død. Hadde et merkelig stort ønske om å engang treffe han på ekte. ....nei, kan ikke komme på noen virkelig store som fortsatt lever.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Ja er redd for det:( Blir også trist av å tenke på at han er død:(
Papegøyeblomst Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Madonna er vel den største kvinnelige artisten i vår tid???
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Vi har jo ikke mistet Britney Spears ennå? KØDDA......
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Ja, tror nok dette var den siste av de virkelig store. Idag er jo kjendisene kjendiser av andre ting enn at de har gjort noe(ofte) så tror ikke det blir samme hysteri, eller samme fanskare flere ganger. Blir også trist enda når jeg tenker på at han er borte. Syns det er synd han fikk så masse motgang de siste årene og at han ikke fikk sett hvor mange tilhengere han egentlig hadde.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 U2 og Bruce Springsteen er store.. men ikke som MJ. Elvis og Michael var de største.. jeg trur vi aldri noen gang kommer til å oppleve noe sånt igjen. Det popper opp "superstjerner" hele tider.. men kan ikke sammenlignes med de store..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #11 Skrevet 14. mars 2011 Den dagen Madonna dør, vil det ikke bli sånn hysteri som når Elvis og MJ døde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå