Arry Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Som tittelen sier så er vel dette ett innlegg som er ren utblåsning =) Saken er så her; I August i fjor begynte det ei dame i slutten av 20årene på samma avdeling som min mann. Han var ikke enig i ansettelsen av denne damen med sjefen for han fikk en dårlig følelse av dette. Da hun var ansatt ca 100% for en liten stund siden og nå søkte på ei ekstra stilling.. det luktet noe muffins av dette! Hun var veldig hyggelig og jeg som er ofte å handler der snakket en del med henne, men så husker jeg i mnd skifte sept/okt var hun forandret mot meg, unngikk meg på en måte. Tenkte at er det jeg som er litt rusk nå? Så jeg gikk bevist bort til henne, så på noen jakker og prøvde å snakke med henne da svarte hun vag tilbake og var tydelig ikke interessert i å snakke med meg.. Jaja tenkte nå jeg. Tiden gikk til ei dag jeg og min mann var å handlet der, han så henne å hilste på henne. Ut fra hvordan hun var mot han og i tillegg at hun var begynt å sende mld til han utenom arbeidstid fikk jeg følelsen av hun var betatt av han. Jeg sa til han at hun er betatt av deg. Han er desverre en blåøyd type som ikke forstår helt at han er en veldig kjekk mann. Han eller vi begge har gått ned en god del kg og etter det har mange kommet til meg å fortalt om hvor kjekk mann jeg har, men det har jeg jo bestandig syntes =). Han trodde ikke på meg å vi snakket ikke noe mer om det.. er ikke av den sjalue typen. Så kom vi til desember da jeg skulle kjøre han og henne (vi bor utenfor byen og hun bor i samme bygd) til julebord med arbeidsplassen som ikke har lov å ta med partner :/ Tidligere på kvelden hadde hun sendt en masse sms til han om at hun ble ikke å dra for hun fant ikke noen klær.. Spurte hvorfor hun sendte sånn til han og han svarte hun er rar.. han viste ikke selv. Han svarte så diplomatisk han kunne, jeg så svarene han sendte. Noen uker senere etter at vi har begynt på parterapi hos familievernkontoret (jeg har gått i terapi for mange års vondt oppvekst som har tært på forholdet) å der snakket vi om det å bli lagt merke til av andre. Det syntes han ikke var greit, mens jeg sa det er stor forskjell fra å bli lagt merke til i en butikk contra julebord. Der traff visst jeg en nerve for når vi kom hjem måtte han snakke med meg. Han begynte å gråte av fortvilelse for det viste seg at på Julebordet hadde han danset med henne en gang og holdt henne i hånden da de gikk fra en røykebod ute når de skulle inn for at hun ikke skulle ramle i finskoene. Da hadde hun senere kommet til garderoben når han var der å kysset han. Han fortalte at han følte det ikke var riktig å puffet henne bort og gikk derifra. Så dro dem til etterpåfest der blant annet som også jobber på samme plass tanten hannes og på festen var ei annen tante og ei til som jobber med min mann som er sammen med hans søskenebarn. Litt innviklet men håper det er forståelig. Da hadde hun sittet så egentlig de fleste hadde hørt det hvorfor vil han ikke kysse meg til hun som er sammen med søskenebarnet til mannen min. Flere gang prøvd seg på han. De tok taxi tilbake (jeg hadde fått øyebetennnelse i løpet av kvelden å klarte ikke selv å kjøre) da hadde hun hele turen som tar ca 30min mast om at hun var alene (hun har samboer) og om ikke han kunne bli med henne hjem. Hun hadde på nytt kysset han og han puffet henne unna. Han ble ikke med henne hjem. Allerede søndagen hadde hun sendt masse sms om at han måtte komme til henne for hun var alene. De jobbet neste gang sammen på en onsdag å da hadde hun på nytt kysset han på jobben. På hvordan min mann reagerte når at han fortalte dette, han strigråt. Han er typisk manne-mann til vanlig. Han er en mann som stiller opp 110% for meg, da jeg har vært alvorlig syk i mange år. At vi alle kan gjøre en feil og lot seg friste for å se om noe var der som tente han det har jeg all forståelse for =) Vi er tross alt bare mennesker tenker nå jeg. Men det som gjør meg mest forbanna av alt, er når han snakket med henne 2 dager etter siste kyss om at dette mellom dem som forøvrig ikke har vært noe er helt totalt over. Han sa også at han elsket meg og hadde fortalt meg absolutt alt. Hun reagerte jo med sinne så klart, mumlet om hvordan skulle hun klare å møte meg etter dette??? Da skulle hun vel aldri ha lagt ann på min mann FFS!!! Hun begynte i flere dager å sende masse sms til han, om hvor mye hun likte han og at de kunne jo få det så bra.. det var jo noe følelser i mellom dem, det kunne ikke han nekte for. Videre at hun var så gla i han (også har hun ett kallenavn på han) supermann(navnet hans).. Sånn gikk det i mange dager. Han snakket hardt til henne på jobb og hun benektet at det var ingen følselser ute å gikk det var bare han som misforstod hele greia.. men senere på kvelden sendte hun sms om hvor mye hun syntes det var synd at han hadde fortalt det til meg for de kunne jo fremdeles bygge opp noe i mellom....Hun lagde det dramaet, sendte sms til hannes tante om at hun skulle slutte for han hadde dumpet henne. Hun kom jo rystende til min mann å viste han smsen.. Tanta hadde svart at han er gift å gå videre! Hun hadde videre snakket å kalt meg for stygge ting til jenta som er sammen med søskenebarnet til mannen min... Samtidig var hun skitnervøs for at jeg skulle fortelle dette til samboeren hennes.. Jeg tenkte jeg kunne bruke dette til pressmiddel for at hun skulle holde seg borte fra min mann og sa jeg skulle holde kjeft så lenge hun holdt seg borte fra mannen min.. Det fungerte jo som smurt helt til.. Min mann fikk tilbudt om en ny og bedre jobb, har jobbet der i over en mnd nå.. Jeg syntes det har vært deilig da vi begge har sluppet å tenke på det forbanna kvinnemenneske som har prøvd å skvise meg ut av vårt ekteskap. MEN på lørdagskveld tikker det en sms på min manns mobil, jeg trodde det var en sms han hadde sendt til søskenebarnet sitt om han skulle ut den kvelden. Jeg tok tlf å så på mld da det var jeg som hadde sagt om at han kunne jo høre med han om de skulle ut. Å der ser jeg navnet hennes, kjenner det boooobler i blodet og den lydet noe i denne duren: Hei jeg vet jeg ikke skal sende sms til deg, jeg skal ikke gjøre det flere ganger og du trenger ikke å sladre til henne at jeg har kontaktet deg. Men jeg må bare si at jeg savner deg sånn supermann(navnet hans) Det kokte i meg, vi hadde en avtale og hun brøt den. Jeg har hele veien prøvdt å ta det på en voksen måte men nå var det faen meg nok!!!! Jeg prøvde å ringe henne med min mobil, hun tok den så klart ikke. Dagen etter på kveldstid ringer jeg mange ganger med hannes mobil, hun legger på flere ganger. Jeg er så fly forbanna at nå finner jeg samboeren hennes sitt tlf på 1881 ringer opp å skal fortelle hele skiten til han. Så klart var det hun som tok tlf, jeg spurte flere gang hvem er det?? Tilslutt svarer hun at det er henne. Å da tok det fullstending klikk i hodet mitt å jeg brølte (ja jeg brølte, lite voksent men i dette tidspunkt så ga jeg faen, nok er nok) jeg fikk sagt alt det jeg tenkte om henne.. om hvor forbanna dum hun var, hvordan i helvette kunne hun tro at hun skulle få min mann? hvordan i faen hun kunne være så forbanne idiot å lange seg etter andre sine mannfolk? Hun hadde flere sjanser om å få han til sengs å det fikk hun ikke, når i helvette skulle hun ta hintet, forstå at han er ikke interressert i henne.. Hun kan ikke gå å være forelsket i han, han er jo gift for svarte! Jeg kjeftet sikkert i en 10min på henne... Å FY FADERRULLAN det var helt ubeskrivelig DEILIG!!!!!! Vi har tatt vare på all sms fra henne og det sa jeg også til henne, "vi gjorde det i tillfelle du skulle være så jævlig idiot å ta kontakt med han igjen, å så jævli dum var du også!" Så nå skal vi, jeg og han dra til samboeren hennes når hun er på jobb og fortelle hele greia til han. Dette er noe jeg skulle ha gjort forlenge siden, det innser jeg nå. Han trenger og fortjener å få vite på hvordan hans samboer holder på bak ryggen hannes. Nå er det nok, er så utrolig forbanna på det kvinnemenneske som tror hun klarer å ødelegge ett forhold som har vært i over 10år! Han har gjentatte ganger snakket med henne på en skikkelig måte på arbeidsplassen, men hun forstår ikke det hun får servert i klartekst! Er så ufattelig lei av hele greia, derfor er jeg ikke fin i munnbruk lenger, jeg har ikke tidligere sagt back off my man til henne.. at det ble på slik ufin måte for bare være.. 3mnd forbannelse som kokte over.. å helt ærlig så synes jeg hun fortjente det, da hun fikk muligheten til å slippe billig unna med den avtalen vi hadde. Det var faktisk det første jeg sa til henne, "vi hadde en avtale og den BRØYT du, så nå bryter jeg min del å kommer til å fortelle hele skiten til samboeren din!!!" Har ingen i famile jeg kan fortelle det her til (komplisert fam. forhold) så derfor min anonyme utblåsning her =)
Arry Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2011 Hihi.. for snar å trykke så det ble ikke så anonym.. men skit heller, har egentlig ikke noe å skjul =)
*Miss Flua* Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Fy fader for ei drittkjærring sier jeg bare. Men nå vet du veldig godt hvor du har mannen din da hehe
2,5barn+1engel Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 er enige med Msflua over her... Fysj for ei kjærring.. Og du vet jo da godt hvor du har mannen din.. Jeg har vært borti noe lignende.. ( altså ei som var ute etter gubben min, men ville ikke at hennes mann skulle vite det).. Fant ut senere at hun hadde gjort slik mot flere igjennom årene.. Så vi er glade for at vi fortale mannen hennes om det.. Så dra å fortell han det.. Han fortjener såpass.
Arry Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2011 Jepp litt av ett støkke menneske, kan ikke skjønne hva som foregår i hodet hennes.... Skal fortelle alt til samboeren hennes, det fortjener han så virkelig å få vite!
Thilde78 Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Du gjorde helt rett! Synest du var veldig tolmodig, jeg blir lett sjalu..har opplevd samme greia, ei dame på arb.plassen til min mann. Hun var helt betatt, kom på besøk til meg for å prate med ham. Godt det retter seg:-)
Gjest Antarctica Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Syns dama virker sjuk/psykisk ustabil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå