Gå til innhold

Hadde du blitt sur for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen hadde en diskusjon i morres som var mest på tull. Hvor han sa jeg var lat for at jeg satt meg ned i 5min i stede for å hoppe rett på klesvaska.

Vi lo også sa jeg håper du tryner og får noe i rompa, han svarer jeg håper du vasker noen klær.

Men etter han dro så jeg at han hadde glemt å logge av face. Så jeg skrev: "jeg driter som en gud!" på statusen hans før jeg logga av.

Jeg tror egentlig ikke han blir så veldig sur, men nå må jeg passe på min egen facebook for frykter for hevnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt småhissig, men så blir jeg fort hissig også:)

Han ler sikkert bare.

Skrevet

Hahaha, utrolig bra. Hvis han har litt humoristisk sanns så tar han det vel bra - men hevnen er nok søt :-)

Skrevet

Haha, du "faceraped" han.. Blitt veldig pop blandt vgs elever.. :P

Hadde nok ikke blitt sur..

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt sur. Jeg er veldig varsom med hva jeg skriver på Facebook fordi jeg har også forretningskontakter som venner, og sånne barnsligheter hadde ikke passet meg at ble spredd rundt.

Skrevet

Seriøst, HI? Den var skikkelig moden. Jeg hadde blitt fly forbanna om noen andre hadde vært på tryneboka mi. Jeg hadde blitt fly forbanna, men hadde aldri havnet i den situasjonen fordi jeg kjenner heldigvis ingen som ville oppført seg sånn. Hadde aldri vært gift eller sammmen med en sånn person. Jeg synes du skyter og bommer fullstendig! Det eneste han ba deg om var å bidra med klesvask istedet for å sitte på ræva.

Skrevet

Oi, shit glad jeg ikke er gift med deg. Klesvask var bare det han kom på akkurat der og da for og erte, å da erta jeg han litt tilbake.

Tror hvertfall ikke han blir like sur som deg, "for jeg kjenner heldigvis ingen som ville oppført seg sånn. Hadde aldri vært gift med eller sammen med en som ble så sur for små ting. :P

HI

Skrevet

08:59, her. Kanskje litt satt på spissen, jeg tar den. Men uansett synes jeg det er helt bak mål som du gjorde, og langt forbi hva jeg hadde godtatt. Antakelig synes du det er ganske drøyt selv, siden du stiller spm på DiB. Jeg holder fast på at jeg aldri hadde godtatt det, jeg hadde blitt fly forb..

Skrevet

Hahaha høres ut som om dere har det morsomt iallfall:)

Er bare sånn han må rekne med når han glemmer å logge seg ut;)

Men hevnen er sikkert søt :))

Skrevet

Neste gang du ser mobilen hans kan du jo sende en melding til alle kontaktene: "Jeg vil kline, kline, kline".

Voksent gjort det :-P

Skrevet

Omg så mange sure kjerringer det var her.

Skrevet

Okei, dere er sikkert mye meer moden enn meg. Og er egentlig litt nervøs for at han skal bli skikkelig sur nå som jeg leser noen av svarene jeg har fått.

Men det skal sies at sist gang det gikk omgangsyken her hjemme, skrev han på sin egegn status:" Er dritt lei av å sitte på dass"

Så han er ikke veldig fisefin av seg.

Skrevet

Næsj hvorfor skal han bli sur? Hvis han har litt sjølironi, så burde vel det gå bra? :)Han kan jo bare skrive etterpå at det var du som kødda litt?

Eneste jeg blir sur for når det gjelder facebook er når andre legger ut bilder av meg eller ungene!

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva det betyr å drite som en gud (at man er flink til å bæsje?), men tviler på at jeg hadde blitt sur.... er jo ikke så farlig da. Bare å skrive under at "nå har den teite dama mi slått seg løs på fbn min" eller noe :-)

Skrevet

Hahhaha, jeg er venn med mannen din på fb.. for jeg var logget inn der rett før jeg gikk i her og der sto det at han driter som en gud...

jeg tenkte bare, jaja.. gøy for han da jeg leste stausen hans!! :)

sånn jeg kjenner han tror jeg ikke han blir sur for dette!!!

:)

Skrevet

Hi hi hi nå blir sikkert HI kjempesjalu, når hun ser at mannen har anonyme dibbe-damer på fb;-)

Skrevet

Ingen grunn til noe sjalusi her igården nei...

vi er nok opptatt på hver vår kant... har ikke møtt denne fyren på flere år.

Hvis det er samme mann da. Var bare litt for tilfeldig til at jeg kan tro at det er flere som har denne statusen akkurat samtidig!

hilsen 09:59

Skrevet

Hadde jeg ikke turt.. Rett og slett fordi jeg vet at min kjære mann hadde hevnet seg :-)

Skrevet

haha! jeg hadde ikke blitt sur:-)

Gjorde noe av det samme på bror sin status (bror er litt homofob så er det ganske morsomt å gjøre narr av) og skrev: "Er på ferie på Brokeback Mountain sammen med Leif Hansen"

hihi!

Fikk tilbake noen måneder etterpå: "Drikker øl og spiser bønner midt på formiddagen. Fjerter som en Gud! Jeg er best!!"

hihi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...