Gå til innhold

hvordan skal jeg gripe dette fatt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestilte en flaske sterilisator fra en nettsiden, etter 2 mnd ble den ødelagt og jeg fikk ny....så skjedde akkurat det samme med den nye jeg fikk.(ikke brukerfeil, har snakket med produsenten)...sa dette til dem jeg fikk sterilisatoren av og de sa de skulle sende meg ny igjen, MEN den jeg mottar er en HELT annen sterilisator, i tillegg ser den brukt ut på knappen og under, i tillegg er lokket fult av vannmerker som er tørket....

de sa jeg skulle få ny, hva skal jeg skrive til dem?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes bare altfor mye styr ut. Jeg hadde gitt faen og heller valgt et annet merke fra en annen plass, men du kan jo skrive noe til dem uansett så kanskje du får gavekort på noe annet eller noe. Høres litt rart ut at det skal være noe feil 3 ganger da..:S

Skrevet

hva er så livsnødvendig med å ha en flaskesterilisator i det hele tatt da? Drit i hele greia, og vask flaskene i oppvaskmaskin, (evt for hånd) og kok dem om du føler behov for det... .

For meg høres hele apparatet ut som enda en av disse unødvendige utgiftene som vi MÅ ha for å kunne fstre opp et barn!

Skrevet

Jeg har hatt 2 flaskebarn og har hatt god nytte av flaskesterilisator. Setter flaskene i sterilisatoren og setter den i mikroen. Det var det.

Å koke i gryte tar lengre tid, vannet skal først koke opp, så skal man vente til det er ferdigkokt og så må man stå og fiske opp tingene.

Skrevet

vært feil 2 ganger altså....:)

Flakesterilisator MÅ man ikke ha, men er så utrolig kjekt, istedenfor å stå med en svær kjele og koke når det er mange flasker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...