Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Vi bruker Blenda Sensitiv i dag. Har alltid reagert litt på vaskemiddel, men brått over natten har det blitt utrolig mye værre. Syns alt vi har av rent tøy stinker av vaskemidlet og gir meg kløe i nesen. Snakket med mannen, og ha merker ikke forskjell, så det er ikke vaskemaskinen... Noen som har et forslag til et vaskemiddel som ikke stinker
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Er du gravid? Vi bruker Neutral og det lukter ikke sterkt. Det kan anbefales:)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 Det er fult mulig at jeg er gravid, har prøvd i 2,5 år... Men takk, da prøver jeg Nautral.
Collette Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Jeg setter alle pengene mine på at du er gravid. Jeg hadde det akkurat på samme måten og Blenda sensitiv lukter egentlig ingenting.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Da krysser jeg fingrene for at det er derfor du lukter "syner":)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2011 Håper dere har rett, men tror ikke på det før jeg sitter med en positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå