Gå til innhold

hun våkner så tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei datter på 11 mnd. som våkner mellom 5 og 6 på natta/morgenen...hun legger seg ca.19.30 og sover stort sett i ett til da...noen som har noen tips om hvordan man kan få henne ti å sove LITT lengre....?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser noen har svart, men får ikke opp innlegget..?

Skrevet

Er du seriøs??. Legg deg tidligere selv.

Skrevet

ja hvorfor skal jeg ikke være særiøs?(jeg jobber til 12 tiden om kvelden så å legge seg tidligere er for meg umulig...)

Skrevet

Ja her er jeg oppe halv 6/6 hver dag ;) Sånn er det når man har små.ligg deg tidlig.

Kan også være en fase at hun vil sove lenger etterhvert.Men Noen er veldig heldige og få "sovebarn" som sover til langt på dag,og noen får "tidligoppe barn".Skulle vært midt i mellom for begge så hadde det blitt bra men sånn er det ikke.

Og det vil ikke hjelpe å legge hun tidligere,de trenger søvnen sin og de BØR legges senest kl.07 når de er under 3-4år.

Noen trenger bare 10timer og noen trenger mer,mye mer. Sånn er det bare.

Skrevet

Legge hun senere skulle det stå ikke tidligere :)

Skrevet

Sånn er det å være småbarnsforeldre faktisk ;) Jobber du så seint burde du kanskje få bytte skift/type arbeid?

Vi legger oss aldri seinere enn 22. Blir det etter det er vi ekstremt trøtte.

Skrevet

Her har ungene våknet alt mellom 5 og 8 i alle år, noen perioder tidligere og andre litt senere. Når de har sovet 11-12 timer om natten er de våkne og klare for en dag, og da får heller vi som foreldre tilpasse oss litt bedre.

Du får heller legge deg på dagen når hun sover om du ikke kan legge deg tidligere.

Skrevet

har prøvd å lagt henne seinere også, men våkner like tidlig uansett:P

har ikke mulighet å skifte jobb enda.....

Skrevet

Min gutt våkner mellom halv 4 og 5 hver morgen uansett tid han legger seg. Han er 8 mnd. Så vi står opp mellom 5 og halv 6.

Skrevet

Du skal være glad hun faktisk sover hele natta... Men om du jobber på kvelden har du kanskje fri på dagen og er hjemme med jenta? Da er det jo bare til å sove når hun sover. Jeg har hatt oppdelt søvn i 7 år nå, men sånn er det å være småbarnsforeldre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...