Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg å samboeren min har vært sammen i snart fire år.. Vi har egentlig "alltid" hatt problemer med sexen.. jeg trenger mere enn han.. Men runke, det kan han godt.. Så har det seg sånn at han har skyldt på at det er pgr. av at vi har prøvd på baby.. At sexen blir som en plikt liksom. Ingen spenning.. Men av div. grunner så har vi sluttet å prøve for en god stund.. Så da kan han ikke lengre skylde på at han aldri prøvde seg pgr. av lite spontanitet ol.. Men så ble det liksom ikke bedre da heller.. Da tok jeg det opp igjen, da skyldte han på at det var fordi jeg jobba kveldstid.. Han var da veldig trøtt da jeg kom hjem om kveldene.. Men jeg var påvei bort fra den jobben, og skulle begynne på dagtid heller.. Da sa han til meg at DA skal det bli andre boller ja. Det ble jeg veeeldig glad for å høre.. Vell.. Jeg har jobbet dagtid i snart to mnd, og det har enda ikke blitt noen forandring! Tok det opp med han idag også da det er evigheter siden sist (IGJEN!!!) Og da sier han: Det har kanskje litt med oppførselen din å gjøre.. Så sier jeg: Hva?! Hva har jeg gjort som er så ille?? Så sier han: nei, det er bare sånn som du er.. Og det er faktisk ganske skremmende..Også gikk han.. Hjertet mitt sank! Jeg begynte å gråte med en eneste gang! Aldri har noen sagt noe så stygt til meg! Han kom tilbake etter noen min og sa at han ikke mente hva ha sa osv.. Men det må jo være noe i det han sa? Ellers hadde han ikke sagt det! Jeg blir helt tom inne i meg når jeg tenker over hva han faktisk sa! Kan slenge med at faren hans døde for en mnd siden. Han sier at han kanskje sa det pgr. av det.. Men jeg vet ikke jeg.. Jeg hadde iallefall aldri sagt noe sånt til en jeg elsker selv om jeg var i sorg.. Eller? Huff... :,( Beklager for rotete innlegg og evt. skrivefeil..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Stakkars, klem til deg! Han sa det nok bare i affekt.... Nå kjenner ikke jeg mannen din, men jeg kan ofte i frustrasjonens øyeblikk si ting som sårer bare for at jeg er sint..... Sjeldent det betyr noe fra min side.... Hvor ofte har dere sex?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Det varrierer litt.. Men en gang i uka er "mye" Går gjerne både to og tre uker imellom
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Jeg belkager å måtte si det, men jeg tror aldri dere to vil bli "lykkelige" sammen. Ikke hvis du over flere år alltid har slitt med at din og hans lyst ikke matcher. Jeg har levd sånn selv, og det er ødeleggende. Fordi min eks (som kjæresten din) stadig "fant på" grunner til å ikke ha sex. Når alt annet er prøvd (f.eks at han er kveldstrøtt) ender han med å skylde på deg og si det er din oppførsel/kropp/ utseende osv som gjør det. Det gjorde min også, og det er det slemmeste, skitneste trikset i boka... Men det forteller også veldig mye om menns skam i et seksualfiksert samfunn. De forventes å ville ha sex ustanselig, og når de ikke vil ha det oftere enn hver 3 uke, føler de at noe er feil. Da er det fort gjort å projisere feilen over på partneren. Fort gjort, men dårlig gjort. For det er IKKE din skyld. Da ville han jo ha sagt det første gangen du ytret ønske om mer sex!!! Syns synd i dere begge to. Ham fordi han må juge for å være den han er (mest fornøyd med enkel ukomplisert alene sex) og deg fordi du fortjener et forhold der du kan nyte livet med en elsket mann som den varme, lidenskapelige kvinnen du er. Dere er nok bare en "dårlig match", seksuelt sett, og det fins ingen vidundermedisin mot det. Men du er ikke skyld i hans ulyst!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Huff, vil liksom ikke dumpe han heller.. Vi har det veldig fint ellers! Men dette tærer veeldig på mine følelser iallefall.. Fælt hi
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Mulig han sa det for å projisere problemet over på deg, siden han har det vanskelig med seg selv pga manglende sexlyst så prøver han å finne årsaker ved deg som er grunn i problemet. Uansett, det var en veldig stygg og sårende kommentar, han bør virkelig be om unnskyldning og heller snakke om hva som egentlig er problemet.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Uff fortår godt at du ble såret da, det var virkelig en stygg kommentar! Kanskje han bare mente mas om sex? At det er sånn du er? Ikke vet jeg... Ikke tolk det som at det ikke skal gå an å ta opp slike ting, for det må en absolutt kunne gjøre, men han har kanskje oppfattet det slik? For menn så er det ofte mas selv om vi bare stiller et spørsmål om noe annen hver måned.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Haha, ja her er det likestilling på sitt beste! Hvis en mann er missfornøyd med sexlivet, får for lite, eller ikke har god sex og nevner dette eller ønsker å forlate vedkommende. Ja da skriker dere ut SEX ER IKKE ALT! Herregud man går ikke i fra noen pga sex... Mannen er tulling! bla bla Men når dama kommer med samme problem, ja nei da er det noe helt annet. Stakkars dama, du fortjener noen bedre bla bla Makan til besvikelse! Enten må det være likt for begge kjønn eller så må dere lære å holde kjeft!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Problemet er el ikke at de har lite ex men at han ikke er ærlig med hvordan han vil ha det og at han sa noe som var veldig sårende for henne. Jeg vil ikke ha sex med deg fordi du er den du er liksom.Om jeg finn noe alla den kommentaren ville det slitt hardt i meg, hva mente han med det, er det at jeg er for feit, eller for stygg eller liker han meg ikke lengre som person. hvorfor er an med meg da? Man setter jo spørsmål til seg selv og kan fort slite med selvtilitten når man får sånt servert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå