Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 spiser jeg kylling, så er det sansynlig at denne kyllingen aldri har sett dagslys og delt rom med tusen vis av andre kyllinger. spiser jeg kjøtt, burde jeg ha spist korn. slik at resten av verden får mer mat. spiser jeg tunfisk, så er jeg med på å utrydde den. spiser jeg kamskjell så er jeg sansynligvis med på å ødlegge havbunnen. spiser jeg laks er jeg enten med på overfiske, eller med på oppdrett av laks som smitter de frie fiskene med lakselus. blir jeg veggis og holder meg unna alt som har med dyr og fisk og gjøre, så får jeg ikke i meg det jeg trenger. det er et hardt liv
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Du kan gjerne leve på sild og potet som "i gamledager". Ingen tvinger deg til å leve på biff og kamskjell
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 hehe... tenk på silden da jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skrev dette innlegget. et trøtt forsøk på å være morsom og samtidskritisk på samme tid tror jeg.. hehe
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Du har jo rett. Det var jo enklere den gangen folk ikke hadde valg Mormor kunne huske hvordan det var da de bare hadde vassgraut til hverdags (og til nøds litt flatbrød og spekemat attåt). Det hadde ikke ramlet henne inn å synes synd på høna fordi den tilbrakte livet sitt i bur. Den slags er det mette mennesker som bekymrer seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå