Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Lille spire tar helt av i magen i kveld... Og det gjør SÅÅÅ vondt!!! Hun begynner å bli stor, og nå ligger hun og vrir hodet nedi bekkenet........ Føler meg nesten invadert av en alien!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Huff, kjenner til den der ja. Hadde det også¨slik i slutten av uke 36 og begynnelsen av uke 37. Kjentes ut som ho prøvde å presse ut hodet mellom beina mine. Roer seg nok litt når hodet er ordentlig festet. Har ihvertfall gjort det for min del:-)
Monajenten Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Det skjedde hos meg også, og plutselig fødte jeg, 36+6, hehe;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 å, gud, jeg håper det stemmer! At hodet fester seg altså... Har fått bekkenløsning, og nå klarer jeg nesten ikke å gå... Vi skal IKKE ha nå fødsel her! Pappan kommer ikke hjem fra jobb før om to uker, så jeg kniiiiiiper...
Monajenten Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Ja, da er det bare til å krysse beina og knipe igjen;-) Lykke til likevel, er ikke lenge til uansett:-)
1+1=3<3 Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Å,ja.. Husker hvordan det var de siste ukene! Blei nesten litt skremt til tider! Men jeg tenkte sånn at det er mye bedre at babyen beveger seg masse, enn at den ikke beveger seg i det hele tatt;)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Tusen takk! Alt går nok fint. Kan bare ikke huske at guttene styrte sånn her... Ble nesten litt skeptisk. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå