Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forsikringsselskapet som sender takstmann og rørlegger, eller må jeg bestille selv?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det velger man ofte selv, om man vil stå for reparering selv eller om forsikringselskapet skal ordne det. Har nettopp hatt vannskade på kjøkkengulv og da sendte de takstmann og folk til å ordne det etter at de spurte hva vi ville.

Skrevet

Vi hadde nettopp vannskade på kjøkken, bad og en bod.

Vi ringte forsikringsselskapet. De sendte takstmann..

Og spurte om vi ville ha folk til å fikse det... Å lengre har vi ikke kommet..

Skrevet

Ok, takk for svar

Skrevet

Har kommet litt lenger nå. :)

Men er det noen som bor i borettslag og har hatt vannskade?

 

Måtte dere dekke egenandelen selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...