Blåmandag Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Er det forsikringsselskapet som sender takstmann og rørlegger, eller må jeg bestille selv?
Strande Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Det velger man ofte selv, om man vil stå for reparering selv eller om forsikringselskapet skal ordne det. Har nettopp hatt vannskade på kjøkkengulv og da sendte de takstmann og folk til å ordne det etter at de spurte hva vi ville.
Blabb00 Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Vi hadde nettopp vannskade på kjøkken, bad og en bod. Vi ringte forsikringsselskapet. De sendte takstmann.. Og spurte om vi ville ha folk til å fikse det... Å lengre har vi ikke kommet..
Blåmandag Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2011 Har kommet litt lenger nå. Men er det noen som bor i borettslag og har hatt vannskade? Måtte dere dekke egenandelen selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå