Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Har lyst på eames stoler rundt spisebordet og på kjøkkenet. Noen som har de? Hvilke føtter valgte du? Krom eller tre? Klarer bare ikke å bestemme meg, synes de er kule begge to. Er redd for å angre senere. Tenkte å kanskje ha de med armlen og tre rundt spisebordet og så de med kromben på kjøkkenet. http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1280&bih=699&tbs=isch%3A1&sa=1&q=eames+plastic+chair&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Du vil ikke velge noe mer originalt? "Alle" har jo Eames-stol. Og du kan ikke åpne en side i et tilfeldig valgt interiørblad uten at en Eames lyser mot deg...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Ja, vet det men jeg har alltid ønsket meg en sånn en. Bestemor hadde de på 70 tallet. Elsker designet til Charles Eames, og det gjelder ikke bare stolene. Han er en funksjonalist med tanker bak hver minste detalje. Har lett i butikk etter butikk, bolia, bohus, møbelringen, skeidar oav osv..... Men de stolene der liker både jeg og samboeren, så da tenker jeg hvorfor ikke. Kjenner ingen som har dem btw;)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 De er veldig fine og jeg kjenner heller ingen som har de. Hva slags ben jeg ville valgt kommer litt an på stilen ellers hos deg. Trebein gir jo f.eks et varmere inntrykk og kan være en stilig kontrast i et stramt/kaldt miljø. Ikke lett å velge, nei.. Lykke til med valget
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 hahaha "alle" har vel ikke akkurat en eames da...... Jeg har en selv, en gyngestol, og er kjempefornøyd med den. Supergod å sitte i! Mitt favorittmøbel. De er jo klassikere, og stilen kan kombineres med så mangt. Tror neppe dere kommer til å angre på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå